Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Psy bouwt verder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Psy bouwt verder

    Korting op 420shop
    DSCN3340.jpgDe oude kap

    DSCN3341.jpgFf uit elkaar halen

    RSCN3353.jpgGaatjes boren

    RSCN3352.jpglampen erbij

    DSCN3346.jpgFittingen erop

    RSCN3355.jpgElectra aansluiten

    DSCN3349.jpgBollen erin

    RSCN3354.JPGalles checken

    RSCN3351.jpgen burn motherf*cker


    We hebben gebruik gemaakt van 2 Philips tornado's 20w 1250 lumen warm white en 2x sencys 23w 1371 lumen cool white. Dus tot nu toe 86w aan spaarlampen. Ben er nog niet helemaal tevreden over dus zullen er nog 2 Philips tornado's worden bijgevoegd kleur warm white.

    Voor zover het klussen van vandaag nu eerst een dikke knetter

    #2
    Re: Psy bouwt verder

    And psy said. Let there be light.
    Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar

    The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
    Spliff Strawberry in scrogg, klaar



    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Psy bouwt verder

      Buurman-en-Buurman--Zo-dat-gaat-lekker!-Jodokus-design-Muller wenskaarten.nl-30.jpg

      Jammer dat ik al net een kastje hebt gebouwd.
      Maar ga hem even in de gaten houden voor nuttige ideetjes ^^
      If life keeps putting you down, You better stay high

      Comment


        #4
        Re: Psy bouwt verder

        @berry yes m8 lets start raping haha

        @Den schimmige het word niet veel bijzonders hoor haha moet zeggen dat ik nu al klaar ben om te gaan draaien owjah alleen de tijdschakelaar er ff tussen.

        Vandaag maar weer een ritje bouwmarkt en we zijn thuisgekomen met hout en 2 extra lampen. Wat een gepriegels 6 lampen op zon kap vooral de electra. Ben weer blij dat dat klaar is wat een gekut om alles fatsoenlijk aan te sluiten.

        De 2 extra lampen zijn 2 philips tornado's van 20w wharm white 1320 lumen geworden. ok heel vaag de tornado's van de praxis leveren 1250 lumen en die van de gamma 1320 en zijn beide 20w alleen een andere verpakking...
        We gaan nu dus knallen met 126w aan spaarlampen waarvan 4 bloeilampen en 2 groeilampen.

        DSCN3364.jpghokje

        DSCN3365.jpghokje boven

        DSCN3366.jpgplankje

        DSCN3367.jpgplankje

        DSCN3370.jpgmet lamp

        DSCN3369.jpgzucht wat een werk


        Dit is alles wat ik hieraan ga doen lekker el cheapo.
        Verder zit hier een storing in de ketel waardoor 1 buis los hangt(dankje voor de verse lucht invoer). Verder zit er centrale afzuiging richting rooftop twijfel nog voor eventueel een filter maar een man stinkt stukken minder aangezien er geen toppen aan komen ag we kijken het ff aan.

        Verder liggen er 2 black domina's te kiemen dus als het zover is maar weer een verslag apart

        Greets
        Attached Files

        Comment


          #5
          Re: Psy bouwt verder

          Goedkoop en dooltreffend hokje hehe.

          Thugz
          Dutch-Bleu-Autoflower-Contestkweek
          Thugz Binnentuin met 400w zonnetje

          Comment


            #6
            Re: Psy bouwt verder

            Creatief en gebruik maken van alle voorzieningen. Hoop niet dat er een storing komt van de cv ketel. Je hebt wel mooi alle technische voorzieningen binnen handbereik. Succes en ik shuif een krukje bij om te volgen Ik heb ook nog ruimte bij mi cv ketel Dus wie weet

            Comment


              #7
              Re: Psy bouwt verder

              Doeltreffend is het ckr want op deze manier staan de mannen een eindje van de dames af.
              Hey kerel de storing zit al in de ketel en zonder die buis aangesloten heb ik wel warm water voor langer dan 30 sec. Dus bij deze kan ik daar mooi gebruik van maken.

              Comment

              Bezig...
              X