hallo allen,
Daan is de naam, en ik wil graag wat plantjes gaan kweken. 2 a 3, binnen, in een tentje.
gezien het feit dat ik dit nog nooit gedaan heb, of weet hoe dit in elkaar steekt dit topic.
k ben zo een beetje aan het rondkijken en forums door spitten, en ben er inmiddels uit wat k moet hebben. maar weet niet wat hier goed van is..
-lampen (soort en kleur)
-ventilator (deze heb ik 3, 2 torenventilatoren en 1 waaier)
-afzuiging! (Dit is voor mij heel belangrijk. ik wil geen overlast veroorzaken, afzuiging heb ik een mooie gezien die 190m3/pu filtert) + filter, een koolstof filter, past deze in elke tent en moet ik hierbij een slang aanschaffen?)
-timer/tijdschakelaar
-vochtigheids/ ph/ temperatuur meter
-tent 0,9x0,6x0,6m
-luchtbevochtiger (gewoon bij de BCC aanschaffen of een speciale?)
-grond (ik denk dat batmix een goede start is van wat k hier zoal tegen ben gekomen)
-zaadjes
-3 potjes
-voeding (i.c.m. bat mix de Alga Bloom las ik ergens?)
- een relais
alvast bedankt, ik kijk uit naar de tips en antwoorden
Daan is de naam, en ik wil graag wat plantjes gaan kweken. 2 a 3, binnen, in een tentje.
gezien het feit dat ik dit nog nooit gedaan heb, of weet hoe dit in elkaar steekt dit topic.
k ben zo een beetje aan het rondkijken en forums door spitten, en ben er inmiddels uit wat k moet hebben. maar weet niet wat hier goed van is..
-lampen (soort en kleur)
-ventilator (deze heb ik 3, 2 torenventilatoren en 1 waaier)
-afzuiging! (Dit is voor mij heel belangrijk. ik wil geen overlast veroorzaken, afzuiging heb ik een mooie gezien die 190m3/pu filtert) + filter, een koolstof filter, past deze in elke tent en moet ik hierbij een slang aanschaffen?)
-timer/tijdschakelaar
-vochtigheids/ ph/ temperatuur meter
-tent 0,9x0,6x0,6m
-luchtbevochtiger (gewoon bij de BCC aanschaffen of een speciale?)
-grond (ik denk dat batmix een goede start is van wat k hier zoal tegen ben gekomen)
-zaadjes
-3 potjes
-voeding (i.c.m. bat mix de Alga Bloom las ik ergens?)
- een relais
alvast bedankt, ik kijk uit naar de tips en antwoorden
Comment