Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
AN vs Humboldt en Gold label light vs Plagron light
Re: AN vs Humboldt en Gold label light vs Plagron light
Wow, heel mooi om te zien dat verloop! Inspirerend! Ik vind die Humboldt het precies iets beter doen dan de Advanced Nutrients, weet niet wat jullie het beste lijkt?
Humboldt staat wat verder en de toppen zien er wel wat dikker uit. Al hebben de dames op de Advanced Nutrients precies wat meer vertakkingen aangemaakt op het eerste zicht.
Sowieso vet veel toppen daar op beide grondjes . Daar zal je wel een mooi droog gewichtje aan over hebben denk ik
Yop Humboldt is een heel stuk minder, ben nog effe bezig foto`s aant rangschikken enzo, maar een dezer wordt de update afgewerkt met de nodige commentaren op deze foto`s is het verschil niet zo duidelijk te zien, het is beter op de bud foto`s te zien...
Net als het verloop van de verkleuring en necrose van de planten
Buiten AN die doet wat het moet doen ben nu bijna twee weken gestopt met voeden en die trekt nu zoals het hoort mooi de laatste voeding (bladgroen) uit de bladeren, het enige wat ik wel kan zeggen op een light grond met AN moet je wel goed doorvoeden(was me gewaarschuwd ook) maar dit volgt verder bij de eindupdate
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Nope rare verkleuringen i de toppen ma nu zijn ze geknipt en gecontroleerd, het is zeker geen budrot mss iets eigen aan de soort die verkleuringen.
Nu nog beetje drogen en wanneer de resultaten bekend zijn, doe ik nog paar extra fotoupdates en de finale update.. Ik heb zeer weinig tijd de laatste weken.
Kan wel al zeggen dat ik vermoed dat het nog verassend zal zijn..
Greetz,
SF
Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?
Comment