Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: Jimny's eerste binnenkweekje, met vallen en opstaan...

Hey

We zitten hier ook lekker in de tuin met een pilsje en een te genieten...
    je plantjes zien er netjes uit.
    Voor je autoflowers zou ik potten van een 11 tot 15 ltr gebruiken maar heb hier ergens op het forum gelezen over minimaal 6 ltr, anders moet je ff wat kweekverslagen lezen van mensen die autoflowers hebben staan..

sterkte en geniet van de zon

suc7
    world peace is possible

Comment

Staan mooi naar de zon te rijken, ziet er gezond uit.

Grtz

Comment

Thanks Monty,
        lees me hier dan ook te pletter en probeer het de dames zo aangenaam mogelijk te maken.
        Spijtig is wel de verkleuring onder de lamp tijdens het foto's nemen
        Was zo bij mezelf aan het denken om gewoon telkens korte filmpjes te posten omdat de videocam niet zo veel last heeft van de lamp, oordeel zelf maar
        Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Grtzz...
        Last edited by jimny5; 11 April 2010, 21:23.

Comment

Er is weer leven!!!!!!
          Ze heet AKaatje is 0.5cm lang en weegt 350gr(aarde incl) is ze niet lief
          Afbeelding 051..jpgAfbeelding 052..jpg
          Nu maar hopen dat de blueberry niet te lang op zich laat wachten.

Vraagje: kan ik deze zo mee onder de 400w hps zetten? of beter onder een spaarlamp?En waarom dan?

Grtzzzzz....

Comment

Comment

Hey Monty,

Het is wel de juiste link hoor had het filmpje alleen nog in m'n private section staan maanu zou het ok moeten zijn.

Grtzz...

Comment

Voor je zaad, zou ik een tl lamp fixen, of een hpi lamp met koel wit licht..
                Misschien kan het wel onder je 400W lamp.. maar deze kan je niet zo dicht bij je plantje hangen ivm de hitte.
                Hierdoor kan het zijn dat je een gestrekte stengel krijgt ipv een plantje met dikke stam en veel bladeren...
                Wanneer je hem tog onder de 400W lamp wilt plaatsen (wat wel iets sneller gaat dan een tl) zou ik dit een week laten staan, en dan over potten tot aan de onderste bladeren....

P'z

Comment

Hier zijn we weer met een paar fototjeuuus....

Ondertussen staan de twee amne's in 30l potten en de ak47 auto (lowlife) in een 10l pot omdat deze zoveel mogelijk buiten word geplaatst.
                  De Bleuberry heeft het niet gehaald, was met z'n kopje boven gekomen maar de zaadhuls (of hoe noem je zoiets) was niet opengekomen, na een paar dagen een reddingspoging gedaan maar het was al te laat, het hulsje zat vol met gele smurrie heb hier spijtig genoeg geen foto's van.
                  Van grote teleurstelling gelijk alles weggegooit,... dom i know...
                  Maar we hebben dan gelijk van de nood een deugd gemaakt en twee nieuwe zaden laten ontkiemen, een lowlife auto lemonskunk en een gratis white widowzaadje dat bij m'n laatste bestelling zat, nogmaals dank aan wietzaadjes.nl
                  Ik ga m'n dames nu een weekje of twee enkel water geven omdat ze tekenen vertoonde van overvoeding, zelfs met maar de helft van de aangeraden dosis?!
                  Dus hier volgen de foto's, heb er ook een paar bijgedaan van m'n potgrond, misschien kan er iemand me zeggen wat ik kan doen om deze optimaal te krijgen.

Afbeelding 058..jpgAfbeelding 059..jpgAfbeelding 062..jpgAfbeelding 056..jpgAfbeelding 063..jpgAfbeelding 053..jpgAfbeelding 055..jpgAfbeelding 054..jpgAfbeelding 073..jpgAfbeelding 072..jpgAfbeelding 068..jpg

Afbeelding 064..jpgAfbeelding 066..jpgAfbeelding 065..jpgAfbeelding 057..jpgAfbeelding 061..jpgAfbeelding 060..jpg

De laatste foto's zijn van m'n nieuwe side-projectje, geen wietjes maar wel iets wat er lekker bij smaakt, jaja muntje maar in dit geval niet voor thee hoor maar voor mojito
                  Tevens heb ik de dames preventief behandelt tegen ongewenste bezoekers met een product dat me werd aangeraden door een bevriend aardbeiteler, kent iemand het?! ervaringen mee?!

Afbeelding 075..jpgAfbeelding 074..jpgAfbeelding 076..jpg

Zo dat was het voor deze week, zoals steeds tips and tricks welkom!!

Grtzzzz....

Comment

Zo ziet het er binnen uit
                    Afbeelding 077..jpg

Grtzzzz...

Comment

volgende keer het zaadhulsje voorzichtig proberen los te peuteren met een pincetje
                      grus batssman

Comment

heb ik gedaan maar te laat, ach ja on to the next
                        Grtzzzz....

Comment

ff vraagje, hoe lang zou ik m'n amnesias nog kunnen laten voorgroeien? heb 2m hoogte, de planten worden niet getopt of zo?
                          Ik had gehoopt van ze nog een week of 5 te laten groeien, tegen dan is m'n white widow ook groot genoeg om ineens mee in bloei te zetten maar ik begin te twijfelen of ik er dan kom met m'n hoogte
                          Grtzzzzzzzzz....

Comment

Hey Jimny

kijk maar eens hier #http://www.dutch-headshop.com/amnesi...en-p-440.html# daar kun je wel wat info vinden
                            en anders misschien ff googlen of wikipediea.

suc7 man
                            world peace is possible

Comment

Thanks Maulie!!

Blijkt dat het het toch krap zal worden hmmm... dan wordt het knakken ben ik niet zo'n voorstander van.... als ik ze top blijven ze dan korter? of groeit de plant gewoon even hoog maar met meer toppen?

Goh dat growen blijkt verslavender dan het blowen zelf zat zondag op m'n terras de ak47 te bewonderen en plots hoorde ik precies in de verte de andere twee zaden roepen: het is hier zo koud en donker in de ijskast wij willen eruit!!!!

Duuus heb ik de white russian en de hindu kush ook maar te ontkiemen gelegt allebei autoflower van lowlife
                              De lemon skunk wou ik vandaag wegdoen omdat deze al 5dagen in het water lag zonder verandering,.... tot ik daarnet thuiskwam eindelijk is de huls gebroken en komt er wat wortel piepen.
                              White russian is al ontkiemd op minder dan 15u nog nooit zo snel meegemaakt dus is de hoop op een lekker wietje groot van deze spruit

Zo,.... vrijdag volgen er weer foto's en hopelijk tegen dan weer wat nieuwe spruitjes

Grtzzzzzzzz....

Comment

Hey maatje

lees dit stukje maar even door is alles meteen duidelijk http://jointjedraaien.nl/wietforum/t...-van-een-plant
                                hahaha je bent een aardige bonte verzameling zaadjes aan het groot brengen ben wel benieuwd geworden.

suc7
                                world peace is possible

Comment

Bezig...
                                X