Kweekpoging 1.1 omdat poging 1 al mislukt was voor het begon.
Ik had 5 low budget autoflower zaden besteld, waarvan er maar 1 uitkwam.
Achteraf gezien is dat misschien ook mijn geluk geweest.
Autoflowers in mijn kleine kastje zou waarschijnlijk toch geen succes zijn geworden.
Dus nu poging 1.1
Na op dit en andere fora veel gelezen te hebben, heb ik gekozen voor de 4 toppen per plant methode.
Dit zou dan inhouden dat ik op 9x 4 toppen kom ( dus 36 toppen in mijn kleine kastje )
vier toppen per plant.jpg
Vraag 2:
De combinatie afwijkende grond en voedingslijn.
Wanneer te beginnen met de voeding en in welke verhouding.
Ik besef me dat hier geen 1 op 1 antwoord op te geven is. Mijn twijfel komt doordat ik door mijn gemix geen light grond heb, maar wel de allmix heb verdund.
Vraag 3:
Als ik lees over de Biobizz voedingslijn, kom ik tegen dat je hierbij niet op de ph waarde van het water hoeft te letten mits je met grote potten werkt.
Wat is een grote pot ?
Volgens internet heb ik hier een gemiddelde ph waarde van 8.44
Waar doe ik nou verstandig aan ? ph wel of niet verlagen en waarmee ?
Vraag 4:
De temperatuur:
Op dit moment is de temperatuur in de kast 21.4 en de lv 61%
Helaas loopt de zomer op zijn eind, dus verwacht ik wat temperatuur problemen.
Door de maat van van mijn kastje kan ik er bijna niks in kwijt, laat staan een verwarming.
Ik kwam al info tegen om een bodem verwarming te maken van de inhoud van een elektrische deken.
Helaas zijn die er niet te krijgen in een kinderbed formaat, dus alles is te groot voor mijn kastje.
Welke opties heb ik hier nog voor ?
We gaan het allemaal zien hoe het loopt.
Ik heb er zin in en ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan en ben vooral benieuwd naar jullie op of aanmerkingen.
Ik had 5 low budget autoflower zaden besteld, waarvan er maar 1 uitkwam.
Achteraf gezien is dat misschien ook mijn geluk geweest.
Autoflowers in mijn kleine kastje zou waarschijnlijk toch geen succes zijn geworden.
Dus nu poging 1.1
Na op dit en andere fora veel gelezen te hebben, heb ik gekozen voor de 4 toppen per plant methode.
Dit zou dan inhouden dat ik op 9x 4 toppen kom ( dus 36 toppen in mijn kleine kastje )
vier toppen per plant.jpg
Vraag 2:
De combinatie afwijkende grond en voedingslijn.
Wanneer te beginnen met de voeding en in welke verhouding.
Ik besef me dat hier geen 1 op 1 antwoord op te geven is. Mijn twijfel komt doordat ik door mijn gemix geen light grond heb, maar wel de allmix heb verdund.
Vraag 3:
Als ik lees over de Biobizz voedingslijn, kom ik tegen dat je hierbij niet op de ph waarde van het water hoeft te letten mits je met grote potten werkt.
Wat is een grote pot ?
Volgens internet heb ik hier een gemiddelde ph waarde van 8.44
Waar doe ik nou verstandig aan ? ph wel of niet verlagen en waarmee ?
Vraag 4:
De temperatuur:
Op dit moment is de temperatuur in de kast 21.4 en de lv 61%
Helaas loopt de zomer op zijn eind, dus verwacht ik wat temperatuur problemen.
Door de maat van van mijn kastje kan ik er bijna niks in kwijt, laat staan een verwarming.
Ik kwam al info tegen om een bodem verwarming te maken van de inhoud van een elektrische deken.
Helaas zijn die er niet te krijgen in een kinderbed formaat, dus alles is te groot voor mijn kastje.
Welke opties heb ik hier nog voor ?
We gaan het allemaal zien hoe het loopt.
Ik heb er zin in en ben benieuwd hoe het allemaal zal gaan en ben vooral benieuwd naar jullie op of aanmerkingen.
Comment