Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4x Bubba Kush SCROG 1x 600w hps

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

4x Bubba Kush SCROG 1x 600w hps

Korting op 420shop
    Hoi allemaal,

Onlangs ben ik begonnen met m'n eerste kweekje . Volgens mij wilt het aardig vorderen. Ik zit ondertussen op week 8 en het leek mij, na het veelvuldig naslaan van dit handige forum, toch verstandig om zelf een verslagje bij te houden. Ik ben al tegen de nodige problemen opgelopen, zoals kleine vliegjes (uiteindelijk niet ernstig) en natuurlijk de warme temperaturen van afgelopen tijd.

Het plan is rond de bloei een SCROG-net op te hangen. Het exacte moment om dit te doen weet ik nog niet precies, ik dacht een weekje nadat ik ze dames in de bloei zet? Ik SCROG omdat ik een relatief kleine kweekruimte (1.5x1.5x2.2) tot mijn beschikking heb. Dit alles staat onder een 600 hps. Ook geef ik ze ongeveer een keer per week Canna Terra Vega.

Veel bladeren vertonen helaas vreemde kleuren, waarvoor ik niet zeker ben wat het nou precies is. Iemand een idee? Ik ben van plan wekelijks te posten .
    Momenteel staan ze er als volgt voor:

Groet,

Gold
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 13 photos.

Ziet er goed uit veel succes nog!
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

Comment

Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Bedankt voor je snelle reactie! Die bubbas beloven veel goed haha

Wat aanvullende info:

Medium: Aarde.
        Water: Afhankelijk van hoe droog de aarde is. Meestal 1,5L verdeeld over 4 planten per anderhalve dag, vlak nadat de lamp aan is gegaan.
        Temp: met de hitte was het soms 33C en in de nacht 29C. Met normale temperaturen zit ik rond de 30C en 28C.
        LV:: rond de 40 meestal. Een tijd een humidifier gebruikt, maar ik kreeg het idee dat door de hoge lv toch wel wat licht vlekjes op de bladeren komen. Ik dacht zelfs even dat ik meeldauw had. Ik heb toen het een en ander aan bladgroen weggehaald om verspreiding te voorkomen. Mocht dit weer terugkomen, dan zal ik hier zeker even een foto van maken.

Groet,

Gold

Comment

Ik hoop dat je zeker was van die meeldauw, want je hebt precies de halve plant gestript

Welke aarde gebruik je? Zou kunnen dat je wat moet oppassen met bijvoeden gezien de verbrande bladpuntjes en de lichte klauw op een aantal foto's. Succes
          Super Silver Haze (DHS) // Pure Power Plant (Nirvana) // Jack Herer (DHS) & Fruit Spirit (RQS) // ...

Comment

Het leek erg op schimmel en het verspreidde zich over veel bladeren... Ik deel je zorgen . Ik hoop dat ze genoeg licht pakken aangezien ik er wel een 600w op heb hangen. Ik doe overigens even rustig aan met de voeding.

binnenkort een update!

Groet,

Gold

Comment

Heavy bondage
              Welk merk is je Bubba Kush?
              Of is het een stek?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gold View Post
                Het leek erg op schimmel en het verspreidde zich over veel bladeren... Ik deel je zorgen . Ik hoop dat ze genoeg licht pakken aangezien ik er wel een 600w op heb hangen. Ik doe overigens even rustig aan met de voeding.

binnenkort een update!

Groet,

Gold
                De bladeren moeten het licht opnemen en je hebt alle fanleaves weggehaald. Dus hoe meer licht je er nu boven hangt, des te minder kunnen ze er iets mee doen. Schimmel binnen in een tent is op zen minst vreemd. Komt zelden voor omdat de omstandigheden niet echt ideaal zijn. Plus je moet de sporen van buiten naar binnen halen.

Zijn zaadplanten normaal gezien. Een stek heeft die structuur met gelijke nodes niet meer.

Comment

Bezig...
                X