Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Nou Wes, ik heb het geprobeerd, 2 happen zelfs...
Misschien doe ik iets verkeerd ofzo maar het is niet mijn ding zeg maar
Weer een ervaringkje rijker...je had het gezicht van mijn petekind moeten zien toen die toch al wat gekke oom om de curry vroeg...
Ola peepzz....
We zijn alweer de 6e week ingegaan
en tot nu toe ben ik zeer tevreden hoe het gaat met deze ronde alles is mooi groen en de bloei zit er goed in nu.
zoals ik eerder al heb aangegeven heb ik ergens een fout gemaakt met overpotten en heb ik waarschijnlijk wel een mandarin haze ertussen zitten.
De 2 super lemon zijn te verschillend kwa toppen en blad(niet dat het uitmaakt hoor) maarja natuurlijk niet slim van mezelf....
zo uit me hoofd hebben ze allemaal dezelfde bloei tijd ongv.
Hey mcmetald dankjewell
Ja klopt
Als ik ze door had laten gaan was dat ook wel gebeurd denk ik had ik vorige ronde al.
Klopt week 4 begonnen met fimmen en lts week later de bovenste groeipunt eraf geknipt en ze staan nu nog gebonden zodat ze open blijven in het midden .
Ik heb nu gemiddeld 10/12 toppen per plant ongv
Mooi! Die onderste foto zou ik zelfs als behangpapier willen gebruiken ... zo helemaal op 1 muur ... Het hoeft niet altijd een strand met ondergaande zon te zijn ....
de bamboe stokken en binddraad zijn weer tevoorschijn gehaald....
ik heb 1x G13 en de tangerine al flink moeten ondersteunen van de plant linksachterin staat 3 toppen al gebonden, 2x met bamboe en 1x met binddraad. IMG-20190603-WA0003-800x1000.jpgIMG-20190603-WA0005-800x1000.jpg
De Tangerine zijn zo goed als alle toppen gebonden tot nu toe 1x met bamboe en de rest met binddraad naar de middenstam. IMG-20190603-WA0007-800x1000.jpg
wel lijkt de plant linksachterin nu heel magertjes gelukkig is dat een vertekend gezicht op de foto.
ik denk dat ik aankomende week nog wel wat meer mcgyver acties mag gaan uitvoeren want zoals het er nu uitziet gaan er nog wel meer toppen ombuigen of beter gezegd gaan de takken het gewicht niet kunnen dragen(moet zeggen de takken ook niet superdik zijn in mijn ogen). IMG-20190603-WA0004-800x1000.jpgIMG-20190603-WA0006-800x1000.jpg
Comment