Zo die dames zijn mooi vertakt
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x white rhino, 1x white widow, 600watt HPS, SCROG
Collapse
X
-
Dag 20, 12/12
Hele dag 34 graden.. maak me toch wel zorgen, merk nog niks aan de planten die lijken het wel te verdragen maar ik weet niet.. heb nog te weinig ervaring.
Hoe doen jullie dat nu met het warme weer?
Ik denk nu serieus aan actieve inblaas of de lichtcyclus omdraaien, draai nu de lamp van 10u tot 22u maar dan switchen van 22u naar 10u en overdag met de warmte slapen..
maand juli moet nog aankomen zie dat niet zo zitten, had daar eerder aan moeten denkenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 7 photos.
Comment
-
Zaterdag extra ventilator geplaatst van honeywell, goeie ding blaast hard en heeft 3 standen.. laagste stand is al voldoende voor een lekker windje.
Heb de dames van onder de scrog compleet kaal gemaakt meteen alle bladeren en topjes verwijderd.
fotos zijn van zaterdag dag 23 op 12/12
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 10 photos.
Comment
-
Dag 30 op 12/12,
Deze dames gaan best lekker..
heb wel met belachelijke tempraturen te maken gehad de afgelopen 2 weken van 32 graden tot 34 graden en op sommige dagen zelfs 37 a 38 graden gehad..
ondanks de hitte hebben ze t toch kunnen verdragenYou do not have permission to view this gallery.
This gallery has 8 photos.Last edited by Upheavel; 30 June 2019, 12:42.
Comment
-
Hey Upheavel,
Normaal gesproken geef je tijdens de groei en in de eerste 3 weken van de bloei inderdaad groeivoeding. Hierna stap je over naar de bloeivoeding. Mooi dat het bij jouw planten goed is uitgepakt om toch beide te geven, de voeding is in principe wel zo samengesteld dat er geen transitieproblemen voorkomen bij het overschakelen, dit speelt een grote rol. Goed bezig!
Groeten,
- Likes 1
Comment
-
Tnx.. Ja nadat QNQ aan mij vroeg waarom ik Grow en Bloom tegelijk gebruik ben ik kort daarna gestopt met grow te geven.. zeker mooi dat het goed gelopen is gaat wel lekker.. ik denk dat ik nu week 4 in ga en stilletjes aan Pk13/14 ga geven
-
Week 14 is inderdaad een geschikte week om te beginnen met PK13/14.
-
Het is me opgevallen dat de plantjes dorstig beginnen te worden..
Voordat de lamp uitgaat merk ik dat de planten best droog staan en de potten ook licht zijn, krijgen dan ook voor de lamp uit gaat 1 liter per plant afgezuurd water..
En zodra ik kom kijken als de lamp net 2 uur staat en ze staan alweer zo goed als droog en krijgen vervolgens weer een liter per plant met 3ml enzym met een vleugje Pk13/14
- Likes 1
Comment
Comment