Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Royal Gelato Autoflower met Plagron Batmix en extra voeding
denk het wel.. alleen de opbrengst valt mij tegen van autoflower
hierna misschien photoperiod.. eigelijk zelfde toch? alleen ken je dan bepalen wanneer je ze flipt.. mij ggaat om de opbrengst.. wil genoeg wiet maken zodat niet naar coffeeshop hoef en wat overhouden voor andere rokers.. niet handel
ronny heb je nog eeen foto van hoe ze er nu bij staan?? en hoe warm is het in je tentje?? en heb je de inlaat ook nog op je uitlaat zitten?? en met deze weer extra goed oplette
en ik geef haar bijna elke dag 1.5 ltr en alle extra voeding ook.. root en grow en die anderen ook.. ondanks dat ze zeggen 1ste 6 weken zit er in... ik let op de bladeren.. als omhoog wijzen enkartells ook dan ze happy... en ook beetje mee praten.. vind ze ook leuk
nou, ik denk dat het nog langer duurt als je wel topt voordat je plant groot genoeg is om op bloeien over te gaan. Maar je krijgt dan wel een betere lichtverdeling en dus meer opbrengst. Marja..
Nee oogsten is niet hetzelfde als toppen haha. Maar alsnog: geniet ervan!
snap wat je bedoelt.. toppen doe je na 5de blad.. ongeveer.. heb ik niet gedaan.. ze zeggen dat je dat niet moet doen met af.. SOG of SCROG ken wel.. nou 1 keer gedaan met af.. ging prima
gister met nieuwe begonnen, die komen hierbij te staan .. feminized dus kan (groei) want deze staat op 18/6
gelato is wel een aanrader... ik haal nou toppies af en ik rook ze gelijk.. no problemo.. niks 1st drogen ,. vlam erin en paffen maar
en die gelato heb ook heel lekker geurtje
hoop alleen dat er nog wat staat als eindelijk moment van oogsten daar is
lukt niet.. ken allllles niet bzo stilllllll houden.. maar is paarse.. dat is dat vage.. me vollllllllllgende aankoop is microscoop met usb aanslllllluiting.. . of nieuw keyboard
Comment