Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
iedereen zijn ding goed bezig Liaantje nice verslag daar kunne er nog van dromen weet je geeft niet af je doel weet ik en je zal je eigen soort boven halen hehe lest go babe vergeet geen water te geven voor slapen gaan hahaha
Hey liaantj, Mooie opstelling, u elektriciteit ook degelijk met al die zekeringen =) succes dermee ma kdenk wel da da goe komt :p
En nog altd aant wacht op foto v u bubble e x)
@ stony, why so defensive, je zou haast zeggen dat je de mens kent
ik bekeek enkel het schema dat ie poste, vandaar men opmerking, ms ook eens bezien dat schema, dan weet je waarover ik het heb ipv loze opmerkingen te maken
Bellen blazen en klonen chiesel ik heb me gebaseerd op 5 tal chiesel stekken water dient tot ongeveer een centimeter onder de stammetjes te komen, dus geen direct contact met het water
De luchtpomp maakt zodanig bellen dat het water eigenlijk omhoog spat, de stammetjes zijn nooit droog. Als je een mini luchtpompje gebruikt, zal het misschien nodig zijn om de stammetjes in het water te hangen??
Comment