Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
!! Remco's three strains edition one <-> 5-04-2021 !! [ 2,1gr/w! ]
kelderkastje -- als hij naar Banana smaakt en ruikt kan da wel eens goed zijn , maar ik betwijfel het mene all favoriet is nog altijd den Brain Damage !!!!
Dat je bescheiden bent snap ik wel, want het plantje doet het uiteindelijk allemaal zelf. De uwe zijn stevige dames, met de genetica zit dat wel goed. De hoge lv hoeft geen roet in het eten te gooien mijn beste Remco want er zijn immers ook lieden die kweken op water. Zolang je zorgt dat de dag- en nachttemperatuur dicht bij elkaar liggen zal dat alles meevallen met die rot.
Een ventilator op de inlaten laten blazen brengt de lv wel een paar procenten naar beneden bij mij.
heb volledig dezelfde kast als jij.
Succes nog.. komt wel goed
"Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind. Always"
Remco ben ongeveer een kwartier bezig om het deeg te bereiden. Vervolgens laat ik het 12 uur rijzen, maak er een bol van die ik nog eens 8 uur laat rijzen. De bollen kan je ook 24 uur in de koelkast laten fermenteren. Het komt de smaak ten goede als je het deeg de tijd geeft, maar goed kneden bespoedigt het proces.
Men zaadjes zijn aangekomen via Amazon , wa was't
12 Pingelings voor 15 verschillende soortjes kruiden !!
Eerst de gebruik's handleiding eens door nemen , want
ze hebben allemaal nen andere zaaidatum , we zien
wel ik sta al te popelen om er aan te beginnen !!
Ik dacht dat ze wel een stuk kleiner zouden zijn , mis koop ,
euuuu ni echt ik ga ze gebruiken om de boven getoonde kruiden
in te telen ook men paprika plantje gaan naar daar
verhuizen eens ze groot genoeg zijn !!
Ik help het je hopen maar vermoed dat de kat er maar al te gaarne een klein keuteltje in begraaft. Planten hebben weliswaar mest nodig maar helaas is kattenstront zoals jou wellicht bekend ongeschikt als meststof. Kattengrit lijkt me overigens wel geschikt om de bodem luchtig mee te maken tenzij daar allemaal geurvreters inzitten.
Heb ik denk ik nog gevraagd maar al lang green sensation aan het geven , en doe je tot einde bloei ? Wil efkes berekenen hoeveel ik ga nodig hebben en zou jouw GS schema willen volgen
Nirvana- De schrik zit er in dat de filter het opgeeft , das ook de rede dat het raam
openstaat , gisteren een dagje raam toe , gewoon het zelfde resultaat nen te hoge Lv !!
En dien buiten afvoer , heb alles al geprobeerd !! ik kan moeilijk een gat in
de muur kappen , den huis baas gaat daar ni kunnen mee lachen !!
Het enige wat ik kan doen in deze omstandigheid is niks !!
Gewoon ondergaan en hopen dat het niet fout loopt !!
Wat je kan proberen is een afvoerslang bevestigen aan de uitblaas. Het uiteinden van de slang hang je in het open raam. Of je koopt een nieuw filter dat je buiten de kast legt bij het open raam en daar in uitblazen. In beide gevallen zal de lv dalen, hoeveel is afhankelijk van de lv in je huis. Indien die ook hoog is zoals bij kelderkastje is je enige optie een airco. Deze bestaan portable en momenteel is er een leuke te koop bij de action. Indien je 600 gram wiet oogst kan dat er nog net van af.
Terugsturen is altijd fijn dat het kan. Die optie heb ik ook al vaak gebruik van gemaakt, zoals de keer dat ik in een opwelling een akoestisch drumstel kocht en daar spijt van kreeg. Dat een airco niet werkte bevreemdt me echter.
Ten eerste is er geen plaats in men kast om er iets in te zetten !!
en den Airco moet 100m2 studio verwerken dan moet je al nen serieuze Airco neer zetten , en dan nog gaat het nog niet om de afvoer buiten te krijgen !!
Nog een maand? Kan het me haast niet voorstellen met al zulke knotsen! Houd ze maar goed in de peiling met een zakmicroscoop want ik betwijfel of ze nog zo lang mogen!
Ik denk dat ik er niet ver naast ga zitten , het enigste dat den tijd wat
kan vervroegen is , als er - je raad het al , rot of schimmel zou opduiken !!
.
Foto's - Brain Damage van een paar rondjes geleden !!
T'is of t'was een zalig soortje , echt men ding , gaat volgend
jaar in de zomer terug gezet worden als ik zaad vind !!
ja vertel het mij ?? die komen zo i zo van buiten de kast , de kast staat zo een 15 min per dag helemaal open , en dan op dien tijd moet ze erin geraakt zijn !!
Comment