Wel jammer dat je verder geen verslag hebt bijgehouden, had graag die 9verschillende toppen-zee gezien!! Netjes gedaan
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cakemaster Mainlining TryOuts -1-
Collapse
X
-
- Likes 1
Comment
-
Den helft is al op en ja, maar wrs geen online dagboek meer, mss wel na de oogst, en guides schrijven zou ik ook nog zien zitten :p
-
Heb je een punt in , andere kant heb je mensen die hier al zeer lang iets bijhouden, en daar gebeurt er ook niks mee. 15 jaar of hoe oud is deze forum al ? Overtuigd mij wel dat het ok is... ze smaken je dus .
-
goed punt Wesley pipes maar zeg nooit nooit, then again aangezien we hobbyisten zijn, is het wel fijn de resultaten te delen etc! dus ik ga wat foto's uploaden ;D
-
Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
- Likes 1
Comment
-
Hierbij voeg ik een paar erectiewaardige foto's toe!
De knots die men vriendin zou willen dat ik had 1080lekkervoordelul.jpg
kleinereerectiewaardigheid.jpg
De knots die ik bezit ^
De knots die ik aan de sint gevraagd heb
ERECTIEWAARDIG.jpg
De knots die ik haar geef
dekketippen.jpg
Tja dast leven e!
sogeil.jpg
Dikke TErpenen.?
dekketet.jpg
TIETENHOOFD
deknotsdiemenliefwoudatikhad.jpg
Verboden te roken.
Dan worde zoals mij!
alaise, de volgende kweek is bezig, maar niet veel bezienswaardigheden.
Ik zou wel zeer graag op hydro gaan kweken, dus nu een beetje aan het rondneuzen, maar ik denk na de verslagen van vaperke te lezen, en nog andere die ik me niet 100% herinner
EB en vloed te gaan samenstellen, zoniet een RDWC systeem.
dan maak ik wel een verslag, van dag tot dag.
tot later
Dikkoppen, hedde em ;D
Attached Files- 1080lekkervoordelul.jpg (134,5 KB, 107 views)
- tettekop.jpg (76,4 KB, 91 views)
- miljaarzozwaar.jpg (116,6 KB, 90 views)
- spontaneerectiegorilla.jpg (70,2 KB, 93 views)
- penus.jpg (74,2 KB, 93 views)
- penus2.0.jpg (76,9 KB, 94 views)
- jezuschristus.jpg (101,5 KB, 95 views)
- groeier1.jpg (82,9 KB, 94 views)
Apollo 10 LED binnenkweek#1, Cakemaster tryouts; aardse mineralen, niet balen; Waterparadijs ;Kaaswaters
Jah, ik hou van planten.
- Likes 8
Comment
-
Wat ik leuk vind om te zien is dat je niet heb bezuinigd op je spullen. En het resultaat zal dat gaan laten zien 😁
- Likes 1
Comment
-
ja dat zeker! als je kijkt naar shopprijzen zeker!
-
Als je alleen in de shop haalt ben je bijna 200 a 300 per maand kwijt en dan bouw je nog een.paar jointjes minder anders kost het zoveel. Koop soms zakken buiten de shop maar niet altijd op en top wel de helft van de prijs. Nu ik me eigen wietje heb geproeft denk ik godverdomme wat verneuken ze soms die wiet door snelle oogst ram wiet en gd verdienen.
-
aaaaah ge weet het monkey man! wat je zelf doet, doe je beter, wij hebben passie!
Comment