Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Heb wat problemen met alg in het resevoir ik gooi chloor in het res in de algen geen kans te geven om zich te vermenigvuldigen.
Verder verwacht ik wel een goeie oogst als het weer een beetje meezit.
Ik heb het over de luchtvochtigheid ja. De vele strek komt ook door de warmte met dit warme weer strekken de planten ook meer. Mijn indica nu strekt meer als mijn sativa van de winter.
dag 42 bloei
ik ben gestopt met neem olie om de meeldauw te remmen en ben overgestapt op waterstof peroxide om blaadje per blaadje schoon te maken elke dag.
Mijn regulator was ook op. dus gebruik ik nu even kaliummetasilicaat. net als bij aptus regulator 1,5ml per 10ltr ,daarna afzuren tot ergens tussen de 6.5/7.5 en dan de rest van de voeding gewoon erbij
Ook heb ik nog een keer ontbladert op dag 42 bloei. ik ga ze een weekje eerder omhalen ivm de meeldauw. Dit probeer ik nu dagelijks in bedwang te houden door blad schoon te maken met waterstof peroxide verdunt naar 1%
Het algen probleem is weer een week weg nu. 1ml per 4 liter Uberoots dagelijks en echt zorgen dat het donker is daar.
Comment