Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

(First time) T-Neon 2x55w armatuur - 1 plantje

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    (First time) T-Neon 2x55w armatuur - 1 plantje

    Korting op 420shop
    Mede kwekers en smokers,

    Na geslaagd buiten gedraaid te hebben dit jaar. M'n potten aardig vol gestampt. Dit latertje van buiten naar binnen gedaan en in n kast gezet...
    Eerste kweekje van 1 plant binnen. Onder T-Neon armatuur 2x55w​​​​​
    Geen idee welk soort het precies is. Recent deze foto's genomen. Laat het verloop nog wel zien. Ben van plan over circa 4 weken te oogsten.
    Verder ben ik op zoek naar (budget) led lamp circa 150eu voor mijn volgende sessie. Dan bewaar ik deze armatuur om voor te groeien. Iemand tips?
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by J026l; 25 October 2021, 20:33.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      Ik heb een spiderfarmer sf1000 gekocht voor €130. Gewoon op google intikken en de via de site van spiderfarmer kopen. Prima lampje volgens de recenties. Ik ben er nu mijn eerste kweek op aan het draaien.

      Veel succes met de kweek nog!

      Comment


        #4
        Mars Hydro heeft ook OK budget lampen.

        Maar beter nog wat sparen. Want op termijn wil je toch een betere lamp. Kan ook van Mars Hydro. Maar ook andeŕ lampen zijn top. Lumatek, G-tools, Sanlight, Lucilu, ...

        Comment


          #5
          Bedankt voor de reacties


          Marshydro en Spiderfarmer is mij ook onder ogen gekomen. Hier en daar wat kweekverslagen proberen op te zoeken er van. Heb wat aardige resultaten gezien.

          Tuurlijk is het idee altijd groter, beter en meer maar ik moet toch ergens beginnen... Heb de kriebels nu te pakken. Plus de vrijheid om niet dagelijks/wekelijks naar de coffeeshop te moeten bevalt mij ook wel!

          Geen idee of er echt dikke toppen onder komen bij dit armatuurtje. Beter iets dan niets en heb nog een aardig voorraadje. Kon het niet aanzien deze dame buiten te laten verpieteren

          Comment


            #6
            Nee er komen geen dikke toppen zoals het nu staat.
            Tneon geeft voldoende licht voor een plant tot 10cm afstand.
            Alles wat dus meer dan 10cm van de tneon af zit krijgt onvoldoende licht.

            Je kunt prima kweken onder tneon, maar niet op deze manier.

            btw. voor de volgende keer:
            Als je buiten kweekt, hoef je niets te snoeien of blad te verwijderen.
            Daarom is ze ook wat klein en mager. Alle zonnepanelen zijn verwijderd.
            De toppen zelf kunnen niks met licht, alleen de bladeren zorgen voor fotosynthese, dus zoveel blad amputeren is niet handig.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Welke afmeting wil je? vierkant of rechthoek? Ts 1000 of sp 150 van mars bv. Groot verschil he. Ik heb de sp3000 en zeer content van. Is wel het dubbele dan . Succesverder!
              Ganja always does the trick.

              Comment


                #8
                Amputeren is al buiten gedaan omdat deze te dicht tegen de schuur is geplaatst. Verder heb ik er geen bedoelingen mee gehad. Vandaar dat ze er zo bij staat
                Dan moet ik het maar doen met wat er aan zit dan

                Comment


                  #9
                  QnQ Is het mogelijk wat autoflowertjes te draaien circa 4 onder deze T neon? Op n andere locatie. Verder wil ik aangeven voor de foto het armatuur naar boven te hebben geplaatst. Normaal is de lamp er zeker 10cm dicht op

                  Comment


                    #10
                    Je zult moeten scroggen bij een kweek met TL of PLL lampen. (tneon)
                    Een goed voorbeeld van een kweek onder TNeon kun je hier vinden : https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-amensia-haze
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment

                    Bezig...
                    X