Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help met mijn babys

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Help met mijn babys

Korting op 420shop
    Witte puntjes boven op het blad . Onderkant zie ik met blote oog wat kruipen , licht van kleur beestje
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

Onderkant blad

Comment

De 2de foto is behoorlijk wazig, zijn het ronde of langwerpige beestjes ?

Gokje ; je bent begonnen met stekken en hebt deze niet behandeld ? Ik denk aan spint.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Ja het is een filmpje heb screenshots getrokken vandaar de wazig heid ik zag met mijn blote oog een wat ronder beestje . Idd stekken niet behandeld . En persoon waar de stekken van komen had aantal weken geleden last van spint bij de moeders dus zou zeker kunnen. Maar moet kunnen uit sluiten dat bijv geen trips zijn zodat ik t prob effe effectief aankan pakken

Comment

Tripsen zijn langwerpig en veroorzaken van die grijze vlekjes, Die lopen ook niet zo hard maar vliegen meer door het hok dmv thermiek.

Goede les voor de volgende ronde, stekken die van een vreemde plek komen altijd behandelen. Als je nog niet in de bloei zit zou je ze eens zeiknat kunnen spuiten, dat herhaal je dan na een dag of 2/3, eventueel een paar keer. Spint houdt niet van een hoge RH. Eventueel gebruik je wat neemolie. Kans dat je ze in een vroeg stadium zo onder controle kunt krijgen. Voor de volgende ronde je hok supergoed reinigen.

Zwaardere middelen ben ik niet zo'n fan van om te spuiten, zijn meestal niet zo goed voor je eigen gezondheid en ik ben juist zelf gaan kweken om zeker te zijn dat ik geen pesticiden in mijn wiet heb.

Comment

Trips gemakelijk te herkennen, langwerpig, zoals hierboven gezegd . Stoppen zich bijna niet weg. Bijna zeker spint idd. Succes.
            Ganja always does the trick.

Comment

Het is opgeklaar gaat idd om spint ik weet dat veel mensen aangeven best niet met zooi te bespuiten mr ze staan er net 1 week in dus ik neem aan dat t wel mee zal vallen als ze nou al in de bloei zaten ander verhaal uiteraard in elk geval thanks mannen

Comment

Ander vraagje sommige stekken hebben last van zo gele verbrand blaadje. Iemand n idee hoe dit kan tis mr bij 3 van de 10 planten

Comment

• Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Lijkt erop dat ze een beetje droog staan en het warm hebben. Wat heb je er voor lamp boven hangen en wat is de afstand lamp > gewas ?

600w en helemaal tegen dak dus dat is t niet tis wel heel de week te warm geweest . Omdat afblaas terug de ruimte in kwam en geen inblaas had .Heb dat gelijk opgelost.

Comment

Deze lijkt er weer minder last van te hebben vandaar dat ik het niet begrijp vanwaar dat sommige gele bladeren hebben die verbranden.. ik geef 1.2 ec 5,8 ph coco a b wortelstimulator

Comment

Dacht al te zien dat ze op cocos staan. Te warm en te droog dus, cocos moet je zien als hydro, dat heeft veel water nodig. Mag niet uitdrogen.

Ik zou ze eens flink water geven, of als je daar huiverig voor bent, uitproberen met 1 plant en kijken of het verbetert.

Comment

Ga dat eens proberen . Thanks flip

Comment

• Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Voordeel van cocos is dat je niet kan overbewateren, alles wat je teveel geeft loopt er ook weer uit.

Heren vraagje zit nu in begin bloeiweek 2 en zie door de bomen het bos niet meer in me tent. Het zijn hybride planten maar dominant indica duidelijk aan de structuur nu hebben ze zoveel bladeren etc dat t gwn 1 grote bos is geworden . Ik ben beginnend dus wil me niet wagen aan ontbladeren etc . Ik ga volgende week net ophangen miss iemand wat tips voor me kwa hoe ik het licht ook beneden bij de planten krijg zal ook foto bijvoegen hoe de plant er bij staat in ze slaap miss dat jullie je mening kunnen geven
                      mvg kees

Comment

• kroket
                        kroket commented
                        Editing a comment
                        Planten die slapen niet blootstellen aan licht, zeker niet in de 12/12 periode.
                        Verder vind ik de hoeveelheid blad reuze meevallen, niks aan doen
                        Ben je de bloei gaan tellen vanaf dat je de tijdschakelaar op 12/12 hebt gezet? Want aan de hand van de foto zou ik niet zeggen dat je in week 2 zit.. Zelfs niet op dag 1..

Valt wel mee vind ik, heb ze wel erger gehad, Een net er over spannen.
                      Horks Fototopic 2.0

Comment

kroket ja momenteel 8 dagen op 12/12. Ik zie wel de eerste topjes komen mr se hebben nog geen topvorm. Ik geef coco a b van atami sinds begin en sinds 12/12 geef ik ook pk 13/14 mee mr kleine dosering begonnen 0.25 per l en nu 0.5 per l. Word er wel zenuwachtig van hoor dat je zegt dat lijkt of nog geen dag in de bloei staan..

Comment

• Flip Hasjkip
                          Flip Hasjkip commented
                          Editing a comment
                          Over het algemeen tellen we hier de bloei vanaf het moment dat er duidelijk pruikjes te zien zijn, 2 à 3 weken na omschakelen naar 12/12. Dat bedoelt Kroket, niks om je zorgen over te maken

• Hork
                          Hork commented
                          Editing a comment
                          Beginnende bloei zie ik al en bij stekken wordt vanaf dag één 12/12 geteld.

• kroket
                          kroket commented
                          Editing a comment
                          Precies wat Flip Hasjkip zegt Keesamnees Geen enkele reden tot stress
                          We rekenen de bloei hier vanaf het moment dat een topje 10 a 20 bloeiharen heeft, of ongeveer zo groot is als je vingertop. Daarvoor spreken we nog over voorbloei.
                      Bezig...
                      X