Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Oldskool

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Oldskool

Korting op 420shop
    20220406_144153.jpg Dit worden ze, stapsgewijs.
    Keep it simple and don’t invent with your mouth.

Dus je gaat aan de cbd? Succes man

Comment

• Sativied
      Sativied commented
      Editing a comment
      Ben er al aan Maar wel met THC in. CBD zaden: CBD Mango Haze, CBD Shark Shock, CBD MediHaze, CBD Indica Mix, CBD Divine, CBD 3D, CBD PureHaze. Maar daar zet ik altijd maar 1, maximum 3 van. Heb nu Super Silver Haze in voorgroei. Dus als deze ronde klaar is gaat de focus daar naartoe.

Ohja, en bedankt
      Last edited by Sativied; 6 April 2022, 14:21. Reden: Thank you

Ok man lekker, ik schuif aan

Comment

Ga je een medicinale kweekje houden?

Succes ik kijk mee

Comment

• Sativied
        Sativied commented
        Editing a comment
        Alles is medicinaal en voor eigen gebruik hier.

Super Silver Haze

20220406_171309.jpg

Comment

Een flinke voorraad en SSH is zo oldschool als het wordt! Moet ik ook nog eens zetten!

Succes!
        Mijn Fototopic 2.0

It's better to have a gun and not need it than to need a gun and not have it.

Comment

• Sativied
          Sativied commented
          Editing a comment
          Dank je. Hopelijk zit er al een fenotype tussen die snel toppen laadt vol met zilverkristal. Ik hoop die rechts bovenaan. Zullen allemaal wel gekloond worden om dan de beste female te houden, mannetjes worden compost.

Oldskool grond

20220406_175859.jpg

Comment

• Sativied
          Sativied commented
          Editing a comment
          Die vezels dat je ziet zijn voeding voor de grond, om haar levend te houden en suikers af te geven. De SSH krijgt nu 2L stoffen potten om hierin sterk te wortelen. Heel lichte en luchtige aarde is essentieel om de zuurstof in de bodem te houden tijdens een biologische kweek. De grond leeft en ademt.

Lekker man Ik ben benieuwd hoe het zal lopen.
        Geduld is een schone deugd.
        Kweekverslag: Eerste binnenkweek 80x80 RQS Purple Queen / Critical

Comment

De klonen van die Neville hybride doen het goed en zijn voldoende doorworteld om uit de miniserre te halen. Gewoon genomen van een zaadplant in volle bloei en dan in reveg gezet.

20220408_104211.jpg

Comment

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            “Alles wat daarbij komt kijken” is een ruim begrip. Als hobbyteler hoef je niet zo een ruim selectieproces te handhaven hoor. De juiste man selecteren vereist wel meer tijd dan de juiste vrouw, maar je moet ergens beginnen he. Eens je een gewenste vrouw hebt, kan je haar wel altijd selfen om het selectieproces van de man te ontlopen.

• Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Ik wil simpel beginnen,
            Eerst maar eens een rondje regulier zaad (2-3 soortjes). Dan op een andere kamer een mannentent zetten.
            Dan wil ik van de dames maar een paar toppen bevruchten voor zaad (met een kwastje) en dan verder afbloeien.
            Dan heb ik een paar soorten zaadjes, en daar kloot ik dan wel verder mee aan

Maar we zien wel, ik zit nu wel in een lekkere flow zeg maar, geen zin en tijd om iets te veranderen

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Waar het om draait is “plaats”. Plaats en stroom. Ik ben verschoten van mijn elektriciteit dus kweek veel minder dan waar ik tijd en zin voor heb. Gisteren nog een mannelijke Afghan Haze naar de compost gebracht. Ik doe het met veel minder nu en bloei op 11/13, eindig op 10/14.
            In groei gebruik ik zelfs zoveel mogelijk zonlicht. De energiefactuur is een doodsteek op de hobby.
            Zin en plaats met overschot, maar doe het gedwongen met minder onder minder licht. Als het aan mij lag sliepen we op de zetel en nam ik de hele kamer met rekken vol. Maar het is wat het is...

Ziet er prima uit die Neville hybride en dat je die in volle bloei hebt genomen is er niet meer aan af te zien. Heb ook wel eens stekken gerevegged maar het was mij te traag allemaal. Het is wel ideaal natuurlijk als je wilt selecteren en geen onnodig werk wilt hebben. Begin net aan een zaadkweek vamn zestien Afghani #1 en kijk nu al tegen het stekken op. Misschien toch maar weer eens doen in volle bloei.

En ja de stroom is echt enorm duur. Ik houd mijn hart vast nu dat nog duurder wordt....
          Mijn Fototopic 2.0

It's better to have a gun and not need it than to need a gun and not have it.

Comment

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Ja de toppen zijn al zo dik als mijn arm, moeten nog 2 maand misschien. Sowieso ga ik de rest van de zaden ter vergelijking plaatsen en dan de betere bewaren. Maar nog zoveel anders te doen eerst...
            Ik neem gewoon de stekken, plaats dat in de miniserre, sproei de grond, stekken en kap nat, leg een 2x18watt tl lamp op de kap. Dan dagelijks luchten, maar gewoon vochtig houden en niet zeiknat. Dat is dus niet dagelijks nat sproeien maar 2x in de week, maximum. Als ze tegen de kap gegroeid zijn is het proces voltooid en kan je die er afhalen. Effe in de gaten houden en desnoods terug opzetten, maar is meestal niet nodig. Eens geworteld en gepot gaat dat niet meer zo traag hoor

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Ik ben eens aan het speuren tussen landrassen, en drie vingerige bladeren komen daar blijkbaar ook frequent door.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Kijk dat is veelzeggend natuurlijk! Voor zover mij bekend heeft de eerste set bladeren altijd drie vingers. Maar eigenlijk let ik er niet meer op, gezonde planten is het enige dat voor mij telt.

Neville:

20220408_220422.jpg
          Concurrent Super Malawi Haze:

20220408_220656.jpg
          Neemt haar tijd...

Comment

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Dat zijn hier ook nog allemaal hybrides hoor. Maar begint te pikken om te selecteren uit landrassen en zelf iets samen te stellen.
            Heb nochtans wel veel pure Sativa zaden.

• Hork
            Hork commented
            Editing a comment
            Een echte oldschool pure sativa haze zou ik zo herkennen aan de geur maar zelf nog nooit gekweekt. Amnees neigt toch meer naar indica qua effect en smaak vind ik persoonlijk. De oldschool haze proef ik er althans niet in.

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Ik zoek nu landrasje in de richting van de legendarische Punto Rojo. Heb er al aardig wat vergeleken. Weet niet waar te beginnen en waar het geld voor de elektriciteit te halen haha.
            Sowieso ga ik terug in de tijd en niet meer vooruit. Kon ik de elektriciteit betalen, mijn kamer stond meteen vol. Maar ik ben een arme boer.

Cool ! Ik heb net bij sensi nog een hoop zaad gekocht waaronder de Jamaican pearl feminised. Geen volledig zuiver landras, maar toch 85 % Sativa bloed. Binnen een paar rondjes, als ik nog eens goed overmoedig ben, ga ik dat beest proberen te temmen in m'n kastje.
          ook voor de grap eens een 1 op 1 cbd/THC soortje meegepakt ( black Harlequin). Nu ik m'n 2e kastje heb lijkt het me nog wel leuk om een rustgevend alldaylong smokeske in huis te hebben.

Grow grow grow!

Comment

• Sativied
            Sativied commented
            Editing a comment
            Yes, grow grow grow. Alles wat je zelf doet doe je beter. Geen straatwiet dat zelfkweek kan evenaren.

20220409_230107.jpg Neville
          Attached Files

Comment

Toch maar de phone ruilen met iets meer oldskool om plaatjes te maken.

20220412_120929.jpg

Comment

TO kill or not to kill? De Neville hybride is ergens in mei klaar. Maar de super Malawi gaat nog 2 maand moeten. Ik heb ze gelijktijdig in bloei gezet, maar ze runnen niet synchroon. Daar was niet op gerekend... Die Neville vertrok als een speer terwijl die Super Malawi maar recent echt is beginnen doorschieten.
              Ik kan complete heiligschennis plegen en ze op gelijke hoogte brengen met de Silver Haze die ik opzij heb staan. Maar dan nog neemt ze ruim een vierde van de plaats weg. Moest de elektriciteit geen issue zijn, er was geen probleem. Maar het moet wel een beetje rendabel zijn om met een goede overschot aan een zadenronde te beginnen.

Ik zet nooit meer verschillende haze naast elkaar waar ik met onbekende feno’s heb te maken. 1 per keer

Comment

Bezig...