......
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Deep Cheese - Kush 'n cheese - Critical orange punch & leftovers
Collapse
X
-
Dat is een mooi verslag Man, of vrouw (bella)
Zo te lezen weet je wat kweken is en wat daarvoor nodig is.
Veel vragen zul je niet hebben, des te meer tijd om anderen te helpenVeel gestelde vragen over het forum
JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
420Shop.NL
"Wat je kunt maken, kun je ook kraken."
- Likes 1
-
die wortel spul kan je nu ook al geven eigelijk vanaf het moment dat ze boven zijn tot week 2bloei daarna de mee stoppen wand dan wil de plant zich graag de focus leggen op het bloeien
- Likes 1
Comment
-
Gebruik ik nooit meer, power roots. en ik denk niet dat ze het er veel beter mee doen. Watergift in het begin en ec van de potgrond zijn belangrijker, gisteren nog op gewezen geweest. Als die goed zitten dan gaat het snel, ook zonder. Es in 23 dagen kunnen schakelen, de voorlaatste ronde was dan weer trager... doorzichtige potten en aarde hebben we nodig, dat zou tof zijn. Met alles die duurder word schakel ik alle extraatjes uit, es zien hoe het gaat zonder. Sugar royal ben ik van overtuigd maar ga ik ook niet meer gebruiken. Suikertaks enz..
Lr2 zei zelfs dat de meeste contraproductief werken, power roots, minder actieve wortels, sugar royal gà at de plant zelf minder suikers aanmaken, enz...
Toffe soortjes, ik volg met plezier!Ganja always does the trick.
- Likes 1
Comment
-
Hey Wesley!
Klopt al die additieven samen zijn duur en de plant heeft ze eigenlijk niet altijd persee nodig. Die sugar royal heb ik ook een x gehad het is net honing
Ja er zitten enkele veelbelovende soortjes tussen met name die van dinafem voor mij persoonlijk.
Ondertussen is er zo goed als noppes nog te verkrijgen van dinafem zaden online.
-
Oei raar , en nog niks over gelezen anders? Ng niet geprobeerd dinafem, hopelijk blijven ze voortbestaan he, als ze goe materiaal hebben!
-
- Likes 2
Comment
-
- Likes 3
Comment
-
Het lag aan me fancontroller. Die ik eerst had met een minimaal en een maximale instelbare stand bromde me softbox als een gek. Die nieuwe woog ook 4 kg werkt niet met een chip maar met een trafo of transformator ofzo.
Deze is het je stelt je temperatuur in en regelt helemaal zelf de standen en de box bromt niet meer. En ik heb een oudere softbox waar de motor niet in rubbers hangt en ik hoor echt bijna niks.
Dit is hem van cli mate
https://youtu.be/f9hMnIUYBDs 140 euro was die
-
die met freqentie gaan moet je niet hebben die maken lawaai die variac of dergelijke stel je de spanning in en gaat niet op freqentie waar door je inderdaad geen geluid hebt zelfs niet met een oude soft box top dingen fie variac en ze gaan levens lang mee zo betrouwbaar en die monkey man gebruikt is ook een top ding
Comment