Re: Somango Haze
Hallo allemaal
We zijn weer een weekie verder.
Ze staan nu 5 dagen op 12\12
Na alle problemen de afgelopen week beginnen ze er steeds wat beter uit te zien.
Ik had zelf het idee dat me aarde te snel in droogt door me lamp en heb er a4 tjes overheen gelegt.
nu is de bovenste laag aarde niet zo stoffig en droog meer.
3 stuks groeien als kool 4 andere groeien minder maar zijn allemaal ong even groot.
En eentje die wil niet ofzo dat is gewoon een zielig plantje maar ik blijf ervoor zorgen tot ie naar de eeuwige wietvelden gaat.
Je weet maar nooit misschien gaat ie het nog doen.
Verder geef ik nog geen voeding enkel wat wortelstimulator.
Wil vanaf volgende week beginnen met een halve dosis bloeivoeding.
Vreemd genoeg heb ik geen hitteprobleem meer en ik heb niks veranderd. Het ging prima die warme dagen van het weekend.
De temp is min 19 en max 29 bij me planten en de Lv is min 40 en max 70 dus dat blijft mooi constant.
De plantjes vertonen nog wel wat gele plekken maar die worden met de dag minder.
Hier nog ff wat foto's
grtz Fallas
Hallo allemaal
We zijn weer een weekie verder.
Ze staan nu 5 dagen op 12\12
Na alle problemen de afgelopen week beginnen ze er steeds wat beter uit te zien.
Ik had zelf het idee dat me aarde te snel in droogt door me lamp en heb er a4 tjes overheen gelegt.
nu is de bovenste laag aarde niet zo stoffig en droog meer.
3 stuks groeien als kool 4 andere groeien minder maar zijn allemaal ong even groot.
En eentje die wil niet ofzo dat is gewoon een zielig plantje maar ik blijf ervoor zorgen tot ie naar de eeuwige wietvelden gaat.
Je weet maar nooit misschien gaat ie het nog doen.
Verder geef ik nog geen voeding enkel wat wortelstimulator.
Wil vanaf volgende week beginnen met een halve dosis bloeivoeding.
Vreemd genoeg heb ik geen hitteprobleem meer en ik heb niks veranderd. Het ging prima die warme dagen van het weekend.
De temp is min 19 en max 29 bij me planten en de Lv is min 40 en max 70 dus dat blijft mooi constant.
De plantjes vertonen nog wel wat gele plekken maar die worden met de dag minder.
Hier nog ff wat foto's
grtz Fallas
Comment