Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Tweede lamp opgehangen en ontstoken, allebei op 33% gezet. In plaats van 1 op 50%, en de dames op een rijtje zodat ze wat meer ruimte hebben.
Helaas kom ik bij de tweede lamp ophangen achter dat de balk de tweede lamp aan hangt dus niet mooi recht loopt waardoor de lamp dus niet mooi recht hangt. Ga ik deze ronde niet meer fixen maar het stoort me wel gigantisch
Dat is het probleem niet, de balk van voorzijde naar achterzijde is niet mooi haaks geplaatst maar licht diagonaal waardoor de lamp dus scheef hangt ten opzichte van de zijwanden.
Ik heb 3 van de 4 dames maar eens even stevig vastgebonden omdat de meeste vrouwen dat lekker vinden, maar nu passen ze niet meer met 4 op een rij, dus beetje geschakeld neergezet en het oppervlakte is eigenlijk gelijk vol.
De Northern light heb ik niet getopt en nu ook niet LST omdat deze aardig achter blijft met alles ondanks ze er gezond uit ziet, ze is gewoon een trage blijkbaar.
Van de Special Queen is een flinke tak bijna helemaal afgebroken, oepsie. 20230726_100650.jpg
Geen idee hoe het heeft kunnen gebeuren en zag er al ouder uit terwijl ik afgelopen dagen eigenlijk niks gedaan heb naast water bijvullen en hier en daar een blaadje wegstoppen om een top vrij te maken. Voor nu even met een kabelbindertje weer op zn plek gedrukt en maar even afwachten of die gaat verwelken, dan gaat ie er alsnog af. 20230726_100924.jpg
Voor de rest hier en daar wat blad weggehaald voor betere luchtcirculatie en lichtpenetratie, LST aangepast en ook weer een kleine stoelendans voor de dames. 20 liter water gaat er nu met zo'n 5 dagen doorheen, dus 1 liter per plant per dag.
Groepsfoto voor vandaag; rechts bovenin onder de FC3000 tekst zie je de afgebroken tak slapjes hangen. 20230726_102334.jpg
Misschien komt het nog goed, het blad aan deze tak is nog wel wat slap maar kopje staat weer overeind dus ik denk dat er in ieder geval wat water en voeding komt, hopelijk kan ze dit zelf nog verbeteren. 20230727_190817.jpg20230727_190859.jpg
3 daagjes van huis geweest. 20 liter bijna helemaal opgedronken in 3 dagen. Ze groeien eigenlijk te hard, zit te twijfelen om de Northern Light eruit te halen om ruimte te creeeren omdat dit de traagste en laagste plant is, en NL verder niet echt een interessant wietje is...
De afgebroken tak doet weer vrolijk mee, heeft een paar daagjes nodig gehad om te herstellen en is dus ingehaald door een aantal andere takken maar dat mag de pret niet drukken 20230731_190813.jpg
Handig, twee losse lampen.
de grootste heeft een lamp en de drie andere moeten er ook eentje delen. Grote kans dat de NL binnenkort ruimte moet maken als onderdeurtje. Ik geef het nog een paar dagen.
Ze blijven maar doorstrekken, stoooop
zouden jullie die lange stengels supercroppen?
Northern Light heeft vandaag ruimte gemaakt, zegt de vrouw; Zonde om gelijk weg te gooien, kan die niet buiten in de tuin een plekje krijgen?
Tijd voor een experimentje, morgen kijken of het lukt om te potten naar aarde en dan kijken wat ze gaat doen in deze regen en of ze gaat reveggen omdat de zon langer schijnt.
De binnenjungle en de buitendame gaat allemaal super.
Elke keer blijf ik tegen mezelf zeggen als ik de deur open van de kast, volgrnde keer 2 planten max 20230814_175103.jpg 20230814_173507.jpg
Comment