Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - het begin...

Oorspronkelijk geplaatst door mito View Post
    Waarom leg jij je zaadjes op je medium ipv erin?
    Voor de foto zeker Nee, serieus na de foto heb ik ze op halve cm diepte gestopt, lagen er idd meer op dan ze erin zaten
    Attached Files

Comment

Je maakt denk ik wel een rekenfoutje door er vanuit te gaan dat je vier kweekjes per jaar kunt doen.
      Met LED zullen dat er eerder drie zijn, mits je kortbloeiers gebruikt en er geen natuurrampen plaats vinden.

Neemt niet weg dat het een interessant kweekje lijkt te gaan worden.
      Zo gauw je iets ziet bewegen, zo snel mogelijk onder de lamp, anders krijg je spaghetti's
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
        Je maakt denk ik wel een rekenfoutje door er vanuit te gaan dat je vier kweekjes per jaar kunt doen.
        Met LED zullen dat er eerder drie zijn, mits je kortbloeiers gebruikt en er geen natuurrampen plaats vinden.

Neemt niet weg dat het een interessant kweekje lijkt te gaan worden.
        Zo gauw je iets ziet bewegen, zo snel mogelijk onder de lamp, anders krijg je spaghetti's
        Hey QnQ,

Over dat rekenfoutje ga ik nog geen discussies aangaan, we zien wel hoe het loopt

Ik krijg graag onderbouwde kritiek, maar wat bedoel je met natuurrrampen? Ik probeer het gewoon... als het niks wordt zal ik iedereen daar snel genoeg van op de hoogte brengen... Ik heb geen enkel commercieel belang bij m'n kweekjes, enkel mezelf van wat goede binnenwiet voorzien op een veilige manier. Wat bedoel je met spaghetti's?

Mijn plan is ze de komende week op de vensterbank houden, van zodra de wortels uit de seedplugs komen ze in ingewaterde batmix met bufferlaag stekgrond plusmin drie cm te zetten en meteen over te gaan op 12/12... Maar dit is nog steeds onder voorbehoud... ben nog volop meningen aan het lezen op forums, in I love it en de oude kweekgids van Jorge Cervantes.... Het is nog een beetje wikken en wegen voor het ogenblik...

Grtz,
        Last edited by DJ Felix; 14 September 2011, 23:45.

Comment

Als je 2 a' 3 weken groei + ca. 9 weken bloei = ca. 12 weken per oost, nou vooruit led een weekje langer, 52 : 13 = 4 oosten.
          Als je de zaailingen gaat aanmaken ca. 2 weken voor je oost in de tent wat bezig is = 4 x 2 weken = ook bijna een oost.

Comment

Oogst is met een G
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

QnQ: Oogst is met een G
              Mijn plantjes 4 weken voorgroei staan nu op 11 nodes, ze groeien in de bloei tijd nog heel lang door

Begin bloeitijd waren de plantjes 30 cm hoog, nu met 4,5 weken bloei erbij ca. 90 cm hoog + pothoogte ca. al 120 cm hoog.
              Last edited by Knealus; 16 September 2011, 10:04. Reden: toevoeging

Comment

3 weken is zat, tenzij je met regulier zaden werkt, dan mag soms meer dan de helft de kast uit. Dus dan mag je wat langer voorgroeien.
                Alleen korte soorten iets langer voorbloeien, gemiddelde soorten wat korter, en lange soorten (sativa's vaak), kun je meteen op 12/12 zetten.
                Ligt eraan hoeveel planten, en hoe groot is het hok.

Comment

P1030453.JPGP1030469.JPGP1030458.JPGP1030456.JPGP1030455.JPGP1030454.JPGP1030451.JPGP1030449.JPGP1030466.JPGP1030464.JPG
                  Last edited by DJ Felix; 17 September 2011, 23:43.

Comment

heel knap john,

die lamp ziet er alvast een fijn stukje techniek uit.
                    nu maar kijken hoe het verder gaat.
                    succes ermee

grtn

Comment

Mooi John je lamp is binnen.. veel succes met je kweek.

Comment

Last edited by DJ Felix; 18 September 2011, 22:05.

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - ontkiemd

Hoi,

Vier stuks van de Bubblegummer zaadjes staan lekker pront en gezond boven, drie zijn aan het komen... Vier stuks die te groot waren om het dekseltje opnieuw toe te krijgen zijn eruit gehaald en op een andere tray gezet zodat de rest nog even verder kan ontkiemen.

P1030470.JPGP1030472.JPG
                          Attached Files
                          Last edited by DJ Felix; 19 September 2011, 20:21.

Comment

P1030492.JPGP1030493.JPGP1030497.JPG
                            Last edited by DJ Felix; 20 September 2011, 20:47.

Comment

Re: 1ste Led kweek LFG spectrabox II - 250 Watt - 18/6 eerste vijf in tent

hey john

ja die zaailingen kunnen er enorm kwetsbaar uitzien zo in het begin maar die komen er wel door hoor, zo te zien zitten we ongeveer op hetzelfde schema qua start met de kweek, mijn lamp heb ik vandaag iets verlaagd want hij schroeit volgens mij echt niet. cu soon El Azif

Comment

P1030502.JPGP1030501.JPGP1030505.JPGP1030506.JPGP1030507.JPGP1030510.JPG
                                Last edited by DJ Felix; 22 September 2011, 00:02.

Comment

Bezig...
                                X