Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek 1x NLX + 5x Big bang (auto's)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek 1x NLX + 5x Big bang (auto's)

    Korting op 420shop
    Hallo, ik ben begonnen met mijn eerste kweekje. ik heb mijn eigen tent in elkaar gezet, afmetingen 65x80x180. er hang een mooie 400 watter.
    Ik ga hier af en toe wat fototjes te posten zodat ik voor mezelf een verslag heb en dat misschien mensen mij ook nog tips kunnen geven. mijn budget is/was niet groot dus veranderingen zal ik nie veel meer kunnen maken.

    Mijn NLX is al ongeveer 2 en een halve week oud, maar ik heb het gevoel of hij nog veel te klein is. dit komt omdat hij dik anderhalve week op zonlicht heeft gestaan omdat mijn lamp maar niet binnen kwam. en in de gewone potgrond gemengd met bemeste tuingaarde. nu staat hij in batmix plagron.

    hier fotos van de groei van afgelopen 3 dagen:

    dag 22 (2).JPG dag 1
    dag 23.jpg dag 2
    IMG_2367[1].jpg dag 3 (vandaag)

    dat dus voor de NLX
    de big bangs (5x) heb ik vrijdag middag laten ontkiemen en zondagmiddag meteen in de batmix gepland, en onder de lamp gezet niet veel bijzonders dus. ze zijn nu wel al boven de grond en een is er zelfs al 2 cm boven! gaat dus hard. verder niet veel bijzonders.
    zal regelmatig fototjes plaatsen!
    Attached Files

    #2
    Re: Eerste kweek 1x NLX + 5x Big bang (auto's)

    NLX is geen auto toch, die moet op 12/12 om in bloei te gaan.
    De auto's laat je best op 18/6 voor een optimale bloei.
    Daar is een conflict

    Verder gaat het goed toch, dat plantje zal best bijkomen nu ze onder HPS staat.

    Je hebt wel een filter hoop ik ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Re: Eerste kweek 1x NLX + 5x Big bang (auto's)

      ja het is wel een auto maar het is wel gewoon noorderlicht, hier dit zijn ze : http://www.dutch-headshop.com/nl/aut...erk-p-657.html
      en ja het is een mooi lampje.
      filter en uitlaat moet ik er nog op monteren dat zal dit weekend gebeuren. tent staat nu 24/0 open en op de nachturen weet ik zeker dat ze geen licht krijgen. nu gaat dat nog wel maar als het gaat ruiken moet dat niet meer de bedoeling zijn.

      Comment


        #4
        Re: Eerste kweek 1x NLX + 5x Big bang (auto's)

        Zaadjes zijn nu gegroeid en hebben hun eerste 2 blaadjes. Is het niet te sterk licht 400watt? Ze zitten op ongevver 45 cm afstand.

        Comment

        Bezig...
        X