Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Je gaat je vriendin toch ook geen twee min beffen en dan zeggen ik heb pijn aan mijn tong
bert88 ?????weet je wel wat je zegt ????????
gnhehehe besteed jij maar 2minuten ullys?? geintje
zo te zien besteed je genoeg tijd aan je dames ze hebben het wel naar hun zin bij jou
Yep, het ziet er aardig uit. Het ging mij inderdaad om de kleur van de planten. Onder hps-licht zie je de echte kleur niet.
Zonder flits is het wat moeilijk, maar bijv. de 4e foto is wel gelukt.
In die potten moet je ze wel veel wateren waarschijnlijk, omdat de verdamping ook veel groter is.
Die ene in de witte emmer staat al langer zeker ? Die ziet er beter uit dan de rest.
Gaat wel goed komen, als de groeispurt begint.
qnq de smartpotten komen idd sneller droog te staan dan in die emmer, maar de 3 grootste planten dat je ziet staan wel al een weekje of 2 langer .en dit zijn eigenlijk ook criticals maar niet van rqs
Neej ik zeg gewoon maar wat , vind ik leuk en dat kun je aan die fotos helemaal niet zien weet jij wel hoe snel de toplaag uitdroogt ? of kijk je nooit naar je plantjes en als ik naar die fotos kijk zie ik steeds dat ze net zijn ingewaterd ! Dus jahh wat zie ik.. gr
behalve is er eentje die wat misvormde blaadjes heeft zie bijgevoegde thumbnails ,zou die er nog door komen of gewoon uit de tent zwieren ,of moet ik afwachten
Comment