Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
3x Super Lemon Haze Feminised op 12/12u systeem
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: 3x Super Lemon Haze Feminised op 12/12u systeem
Al deze info staat gewoon op het forum
-LV zal ik me niet te druk om maken ... rond 50 is geen enkel probleem bij zaailingen
-Is die temperatuur na een uur of 7 ook nog 30 graden ??
-en worteltje omhoog ivm helpje...
succes!! ga je volgen, mijn volgende ronde wordt ook 3x super lemon haze .. ben dus benieuwd...
-
Ja, ik heb gezocht op het forum maar vond niet direct antwoord op het 'onmiddelijk licht geven of niet als ze in de grond zitten'
Worteltje omhoog? Gaan deze wortel dan niet uit de grond komen? Hbeb ik ook al eens bij mensen gelezen, dat de wortel niet op tijd draait dan.
Comment
-
zaadhelmpje is de bovenkant,het witte puntje de onderkant,witte puntje graaf je in.koop een zak lichtmix of allmix bij de wietbenodigdhedenwinkel is veel makkelijkerlamp op 80 cm erboven,en de komende weken gewoon laten hangen,dan groeien de zaailingen er wel naartoe
Comment
-
Als het kiempje 2-3mm is kunnen ze in de grond, met het worteltje omhoog, ze groeit dan idd omhoog, en tegen het oppervlak, of soms net erboven maakt het een bocht en verdwijnt in de aarde.
Het plantje trekt zichzelf dan uit het zaadhoesje wat in de grond achterblijft. Zo worden ze nooit 'met helm op' geboren. (op deze manier gaat het in de natuur ook)
Als je te lang wacht, en het worteltje is langer, kun je ze soms beter andersom planten omdat ze dan inderdaad vaak omhoog blijven groeien, ze maken geen bochtje meer.
De kans dat ze met zaadhoesje erom boven komen is dan wel veel groter. Die moet je dan verwijderen wat de kans op schade groter maakt.
600W zou ik de eerste 3-4 dagen nog iets hoger hangen, en even wat plastic over de potten spannen anders droogt de aarde veel te snel uit.
Als ze boven komen, kun je het plastic nog op de aarde, rondom het plantje laten liggen, tegen uitdroging van de toplaag.
Succes eh
Comment
-
Hoi bedankt voor de opleiding "worteltje-omhoog-of-omlaag" Ik heb er rekening mee gehouden.
Ik heb er voorlopig 5 staan (1 zakje), ik dacht eerst de 3 beste eruit te nemen, misschien dat ik ze inderdaad allemaal laat staan.
Ik zal zien hoe ze evolueren.
Ze zitten nu 1 dag onder de grond, dus nog eventje geduld voor ze komen piepen
Zolang ze niet boven zijn, mag de grond goed vochtig blijven toch?
Comment
-
sluit me volledig aan bij beowulf, als je een 600Watter steekt dan zet je toch meer dan alleen 3 plantjes?
de zaailingen niet te vochtig houden, beter beetje te droog of te nat.
De wortel zal wel zijn werk doen om aan het nodige water te geraken.
veel succes!
Comment
Comment