Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds
Re: ....ThinKing Green...Met Bubblegun van Spliffseeds
Hey berry ryder, de pics zijn reeds ter uwe beschikking gesteld Ze staan op de vorige pagina, hier een linkje voor de lazy people ( myself included ) http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...069#post342069 Enjoy!!!
Dan kijken we al uit naar het weekend.
Het zal nog een nek aan nek race worden voor de contest.
Net even gekeken naar de tussenstand.... gedeelde eerste plaats tussen HashiZall en K1 en ik moet nog stemmen
Het zal erom spannen.
Die wedstrijd zal idd nog spannend worden .
Qua kwalitieit van het verslag moet ik toch wel m'n stem aan Hashi geven
Qua kwaliteit van de kweek zelf (a.i. de dames ) moet ik toch wel voor K1 kiezen
't is een moeilijke keus, n beetje zoals kiezen tussen Amnesia en Northern Light. Je wil ze allebei maar toch moet je 1 kiezen
Hey HOMMEL, k1, El Nino en QnQ
@HOMMEL: Ja een nek aan nek race is het zeker tussen alle contest reports en we zijn er nog niet , de spanning kan alleen maar stijgen .. Dus stemmen maar..
@k1: Green is de kleur waar we voor gaan
@El Nino: thx de spanning valt nu al te snijden dus dat belooft voor de toekomst...Kga proberen blijve te knalleuh!!
@ QnQ: Thx voor het bezoekje, ik denk dat je wel iedere dag kan stemmen... dus laat je maar gaan
@ De mensen die reeds gestemd hebben een welgemeende dank u!! en keep up the good work...we hebben die steun nodig dus STEMMEN!!!
Voor de nieuwsgierigen een kleine snapshot van de stand van zaken tijdens bloeiweek 2: dag 9 bloei als tussendoortje bloem rechts achter.jpg
Zoals gewoonlijk wordt de uitgebreidere wekelijkse update in het weekend vrijgegeven _____________________Beginnende hoofdtop van meissie rechts achter ==>
Comment