Update time! Bloeiweek 8: 53 dagen bloei
__ _________________________________________________Hey peepz!!! overview boven..jpg Welkom bij de laatste levensdagen van de Bubblegun ladiez van Spliff Seeds. overview zij2.jpg We zijn in bloeiweek 8 : 53 dagen aanbeland en het lijkt erop dat de dames praktisch klaar zijn voor de hakbijl! De amber trichomes beginnen op de oudste duidelijk aanwezig te zijn...nog even geduld... De herfst heeft goed haar werk gedaan en al de bladeren zijn mooi geel getrokken. De budz zijn knalhard en oogstrijp..heerlijk om dat resultaat te zien na het lange wachten! Mijn Bubblegun ladiez gaan wss volgende dagen komen te gaan. Ze voldoen bij mij perfect aan de voorspelde bloeitijd, dus hier ben ik zeer blij mee. overview zij.jpg De jongste staat wel wat achter en dat is wel te zien aan de budvorming die wat minder volume heeft. De Ripen van GHE heeft blijkbaar toch effect gehad, want haar budz voelen lekker hard en de tricho's van de jongste zien er milky uit!! overview boven3.jpg Dus je mag je volgende week verwachten aan een update met het verloop van het hak en snijwerk. Dan ga ik de onderlinge verschillen ook van wat nader bekijken, al vindt ik persoonlijk dat ze in het algemeen wel vrij gelijkend waren. overzichtje.JPG Het klimaat De wss laatste week in Paradise was wat warmer als doorgaans. Maar geen ramp, dat laatste beetje stress zorgt mss voor wat extra THC productie!!... De temp lag gemiddeld rond de en als de lamp uit is . De en de LV 20-50 Voeding Over voeding valt er niet veel te zeggen, die hebben ze allemaal lekker opgevreten. We spoelen alles lekker door met gewoon kraantjeswater totdat ze worden omgehaald. <== Overzichtje met al de gegevens ______________De herfst nimfen!!!!! links achter boven.jpgHier gaan we dan voor wss de laatste wandeling door Paradise. We zitten in Bloeiweek 8: 53 dagen en de dames hebben mooi de bladeren leeggetrokken…herfst kleuren..gotta luv that!! De toppen zijn mega plakkerig en helemaal bedekt met poeder. bud links achter2.jpg Het meissie links achter is nu 92 dagen oud en ze is aan haar laatste sprint bezig! De toppen zijn vet en voelen lekker hard aan. Ze heeft praktisch geen groen meer en ze vraagt om omgehakt te worden bud links achter.jpg bud links voor.jpgbuds links voor.jpglinks voor zij.jpg Dan onze tweede ongetopte dame links voor. Haar lange dikke toppen bedekken een enorm stuk van paradise en ik ben super benieuwd naar wat ze zal geven. Het toppen in combinatie met haar rare internode-stand heeft echt een pak budz opgeleverd. Wat kan ik over de budz vertellen…niet veel ze spreken voor zich bud links voor 2.jpg bud links voor 3.jpg rechts achter zij2.jpgrechts achter zij4.jpg Dan komen we bij ons fotomodel, rechts achter.Haar harde hoofdtop in combinatie met die grote bladeren zien er steeds mooi uit voor de lens. Naast haar hoofdtop heeft ze nog een tal van nuggetz verspreid over haar takken een niveautje lager. Die zien er ook heel smakelijk uit en voelen ook lekker hard. budje rechts achter.jpg rechts voor bud.JPGrechts voor zij.jpg Ten slotte de jongste van de groep 75 dagen oud, ze is later in de ronde moeten invallen voor een kleintje dat het niet gehaald had. Mits die achterstand staat ze er toch en lijkt het erop dat ze ook wel wat lekkers gaat geven. Door de Ripen heb ik ze wat sneller naar het einde proberen te brengen. Ze loopt nog steeds wat achter maar het is wel doenbaar om ze met de rest om te halen. budje rechts voor.jpg Voila dat waren de meisjes nog eens voor de lens in Bloeiweek 8 : 53 dagen bloei. De amber tricho’s beginnen overal te verschijnen dus binnen enkele dagen zullen ze wss omgehaald worden…Ik kijk er vol spanning naar uit!! De volgende update is voor eind volgende week gepland.. Tot dan… Grtz Niet vergeten==> Op de site van Splifseeds staat een poll voor de contest. ____________________________ __________________HashiZall is bijna klaar maar stemmen kan al daar!!! Stem voor HashiZall...ThinKing Green Met Bubblegun van SpliffSeeds... ____________________________ |
Comment