Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w hps
Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h
Hoe ken ik het beste ondersteunen lol heb van dat geplastificeerde ijzerdraad maar ben bang voor nog meer rot als ik het ergens vastbind Heb eventueel ook stokken of zoiets . Zou ze niet op de grond willen zien liggen , beter nog even 2 weekjes voeding eruit spoelen
Re: Cheese ,Powerkush ,White47 Fem en dan nog is Somango Reg in een SJ DS-120 onder 600w h
Ben zelf wel tevreden al is het een moeilijke dame die somangohaze Baal dat er 1 dikke tussen uit is gehaald met die stamrot maar moet maar blij zijn dat er nog 3 over zijn . Ook de rest van de hy-seeds pretmix is nu aardig aan het drogen , toch probeer ik het nog even 3 weekjes te laten liggen zodat smaak optimaal is . Excuses voor de foto,s loop echt te knoeien met uploaden laatste tijd
Comment