Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Bubble Yum (x2) (vision seeds), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic soil

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Bubble Yum (x2) (vision seeds), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic soil

Korting op 420shop
    Hoi, heavanski start ook een topicje.

Strain: Bubbele Yum x 2 (Vision seeds), Silver Haze x 2 (Vision seeds), Totaal 4 planten.
    Bubbele Yum
    Silver Haze
    Room: 1 m x 1 m x 2 m Homebox. 1 m2 oppervlakte.
    Medium: 4 x 20 -25 liter rond + Aveve universele potgrond (30% nieuw).
    Lights: 600W VSA + GE bulb
    Cooling, ventilation, filter: uitgaand 365m3, ingaand passief, filter 25cm klein
    circulatie 1 tafelventilator opgehangen.
    Nutrients, soil balance en Soil life: Canna Terra Vega en Flores,
    Aanvulling en boosters Aptus (regulator, enzym+ startbooster, P boost, K boost, CaMg boost)
    Afzuring HNO3 (pH-), P2O5 (pH-)
    Bio Shark Mycro mix en Mycor

De planten staan bij het schrijven 3 weken in de groei, waarvan ruim 2 weken onder HPS en ze zijn net twee keer getopt.
    Ze krijgen ongeveer 5 tot 5,5 ml Canna Vega, startbooster, regulator en enzym+. Ze krijgen elke dag of om de 2 dagen, ze drinken ongeveer 200 tot 300 ml per dag. Soms zullen ze waarschijnlijk een wat lager dosis krijgen om resten te laten opnemen.
    Ze zullen nog ongeveer een paar dagen tot een week krijgen om te groeien en dan in den bloei worden gezet dmv mijn macht over het licht.

Voor de rest gebruik ik nu nog even geen pH en EC meter, want ik moet nog ijkvloeistof halen voor pH, en EC meter is er nog niet.

Ik moet nog even een lampje erin hangen om beter te kunnen zien wanneer de HPS uitstaat.

20130312_153154.jpg 20130312_153245.jpg 20130312_153516.jpg

Last edited by heaven; 12 March 2013, 20:50.

Re: Bubble Yum (x2) (vision seeds), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic s

Chill man, Deze ga ik volgen! Wat heb je gedaan met je plantjes? Gefimt?

Comment

s), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic soil

Niet gewoon getopt lijkt me..? Knap!

mobile message

Comment

Re: Bubble Yum (x2) (vision seeds), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic s

Ziet er een schone opstelling uit
        4 deftige planten heb je al, das al de helft van et werk
        succes ermee!

greetz
        sigpic

Comment

Comment

seeds), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic soil

En hoelang na die eerste keer toppen kwam die tweede keer?

mobile message

Comment

Gemiddeld 6 dagen.

Comment

ion seeds), Silver Haze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic soil

Thx. Echt mooi resultaat!

mobile message

Comment

Heaven, dit is een mooi begin van een mooie kweek zeker? Ik kom hier af en toe langs om de progressie te zien. Interessant is ook dat we beide met dezelfde wattage aan licht zitten. Ik ben 2,5 weken bezig nu aan 18/6 (400 Watt) met negen planten in elf- en twaalfliters sm-pots, ik top ze niet. Jouw potten zijn dan weer groter en jij topt twee tot driemaal. Ik ben benieuwd naar de verschillen dat het zal geven in beide kweken. Ik ga ze normaal zaterdag overzetten op 12/12 - 600 Watt. Leuke soorten ook die je zet.
                  Alvast succes toegewenst met deze ronde

Comment

Thx Dj Felix, begint redelijk.
                    Ben er een beetje achtergekomen dat de combinatie van voeding en medium best belangrijk is. Dize combinatie doet het in ieder geval best lekker.
                    Toch merk ik dat ik iets al niet helemaal bij kan houden, onderste bladeren. Dat is vaak bij het hergebruiken van me aarde. Ik ga in de toekomst daar ook wel een soort van sporen elementen voorbemesting voor gebruiken. Misschien Fulvic Acid van Aptus Premium collection, of Plagron Bio super soep.

Ik heb ze wat extra Ca en Mg geven vandaag met de voeding mee, de aarde met 2 handjes per pot aangevuld (voorbemest).
                    Voor de rest de voeding en startbooster iets verhoogd.

20130313_222830.jpg

Moest ook ff de kast ontsmetten en meteen weer vuil maken door beetje aarde aan te vullen. Voor de rest 3 teentje knoflook (tegen beestjes) over de bodem uitsmeren en resten in de hoeken dumpen. Dus maar even kiekje meteen genomen toen ze uit de kast stonden.
                    Greetz All, and keep em green
                    Last edited by heaven; 14 March 2013, 00:29.

Comment

Je mag wel is opruimen

Comment

Lol ^^Planten zien der goed uit dat wel
                        Greetz
                        sigpic

Comment

UPDATE (Nachtelijke)20130317_015610.jpg 20130317_015729.jpg 20130317_015640.jpg 20130317_015630.jpg

Den Groeten

Comment

Prachtig zeer bushy moeSt je deze in volle grond zetten worden dat struiken dat zie je zo veel succes verder

Comment

Re: Bubble ze (x2) (vision seeds), 1m2, 600W, Organic soil

Prachtige planten zeg. Nu al jaloers dat ik mijn silvers niet getopt heb. Volgende kweek komende maand ga ik ze ook zo proberen te toppen. Succes!

mobile message

Comment

Bezig...
                              X