Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
We zijn 2 dagen verder dus tijd voor een update. Et gaat lekker in huize zoetstof. Planten staan er mooi bij. Plekken zijn ook niet meer uitgebreid, dus het zal inderdaad verbranding geweest zijn.
Nu eerst maar eens een plaatje!
@Nik ik ben niet van plan groei voeding te geven zolang mijn plant niet aangeeft het nodig te hebben. Aangezien ik maar beperkte ruimte heb. Toch heel erg bedankt voor de informatie!
He zoetstof koop maar geen voeding hoor als je ff langskomt heb ik nog wel wat.Op een gegeven moment is de grond echt leeg, dan heb ik wel wat voor je.Allemaal gesponsord!!!!! Zo kom je voor een dubbeltje de wereld rond.
Dus we zijn weer in de Groningse groene velden beland en ik kan jullie vertellen een mooi stukje natuur.
Ze staan nu 40 dagen vanaf zaad. Zeer tevreden met het tot nu behaalde resultaat. Overigens heb ik ook tekenen van bloei gezien. Betekend dit nou ook dat ik eventueel bloeivoeding zou kunnen geven?
De twee rechter staan in de vensterbank met de lampen erboven. De andere staat gewoon in de vensterbank. Benieuwd of dat een verschil in opbrengst en kwaliteit gaat opleveren.
Dat was het weer voor vandaag. Ik ga maar even het feest in! De hulde!
Comment