Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
berry's tent, met Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, zorg dat je erbij bent!!!
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
-
Re: berry's tent, met Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, zorg dat je erbij bent
Ze zien er mooi uit hoor. Maar zag dat je ze op 12/12 zette omdat je NIET gaat scroggen. Als je dat wel zou doen, wanneer zou je ze dan op 12/12 zetten?
nu al benieuwd naar de volgende film..wel leuk zo'n video verslag, een x wat anders
Keep it up
Comment
-
Re: berry's tent, met Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, zorg dat je erbij bent
Tnx manne voor de reacties,
@ straicar, bij een indica dominante plant wacht ik tot 2 derde van het net volzit.
Dan zet ik de klok op 12/12.
Bij sativa kun je de klok gerust al op 12/12 zetten als de plant nog maar net bij het net is.
@ nik, ik was er van overtuigd, dat het fem zaad was, maar ik kan het mis hebben.
Want ook bij berry zijn er ballen gespot..
Filmpje dan maar.
Laters.Candy Kush en Kinky Cheeze van E$kob@r Seeds, klaar
The MEGA POWER PLANT in scrogg!!! klaar
Spliff Strawberry in scrogg, klaar
sigpic
Comment
-
Zijn gewoon regulars Berry tot nu heb ik van de 6 bij mij 1 mannetje en 2 vrouwtjes en 3 onbekend...
Dus binnen enkele dagen is het met wat geluk 4 vrouwtjes en 2 mannetjes en dat zou mooi zijn.Probeer gelukkig te zijn met wat je hebt, ook al is dat niet veel!
Comment
Comment