Re: BINNEN 150x150 1000w 5 verschillende female regulaar seeds, 4 verschillende fem auto s
Voor de liefhebber nog wat foto's in terwijl ze slapen.
Vsn deze week gaat de eerste bloei week in, de eerst haartjes worden zchbaar.
Voor de expres, waarneer kan het beste dieven?
Ik wil veel weg halen om enkele zoveel mooie toppen over te houden, waarneer kan dat het beste doen. Wil niet te vroeg zijn maar ook niet te laat zodat er veel energie verloren gaat naar toppen die niet op mooie plekken zitten.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik net net nog goed gekeken maar omdat ze alle kanten op groeien is moeielijk te zien wat je moet knippen en wat je moet laten staan.
Ik denk dat ik zelf meer vorm in moeten knikken er dat de toppen die laat komen beetje vrij zijn.
Voor de liefhebber nog wat foto's in terwijl ze slapen.
Vsn deze week gaat de eerste bloei week in, de eerst haartjes worden zchbaar.
Voor de expres, waarneer kan het beste dieven?
Ik wil veel weg halen om enkele zoveel mooie toppen over te houden, waarneer kan dat het beste doen. Wil niet te vroeg zijn maar ook niet te laat zodat er veel energie verloren gaat naar toppen die niet op mooie plekken zitten.
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
Ik net net nog goed gekeken maar omdat ze alle kanten op groeien is moeielijk te zien wat je moet knippen en wat je moet laten staan.
Ik denk dat ik zelf meer vorm in moeten knikken er dat de toppen die laat komen beetje vrij zijn.
Comment