Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
als er teveel zaad in zit !! kan je er nog steeds ice hasj ofzo van maken he
groetjes en gl m8
ja ik weet het mate
het is nu zo een goede les he voor me voor volgende keer deze zullen ook zowizo een week vroeger af moeten want nu heb ik men andere tent op 12/12 gezet dus over een week of 2 gaan die in de bloei en dan moeten die andere weg zijn he want als ik in de eene tent kom en dan naar de andere ga kan er kans op bestuiving zijn he niet?
vandaag heb ik ze eens goed nat gesproeid de nieuwe dames voor het licht uit ging dit doe ik 1 keer in de week in de groeiperiode zou ggoed zijn voor de fotosyntese ..
bedankt mate
ja ik weet het mooie les voor volgende keren he
hierna ga ik binne 2 weken in men 120 tentje 12 planten 3a4 weken laten voorgroeien en dan zet ik ze pas in de bloei dan worden dat hopelijk betere dames en grotere natuurlijk
groetjes
Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.
hmm nee 9 planten denk ik dat beter is in een 120 en dan toppen dan worden dat grote struiken volgens mij .. nu gaan we stil met minder zaad proberen te werken
ja dacht ik ook he ja ga ik gewoon doen een vriend van me vertelde dat hij zo een tentje met 2 planten vol zet xs dat is echt wel lang voorgroeien volgens mij
dus dat worden er dan 9
de d69 gaat erin peppermint kush en mss de la chocolat en zeker ook de orage hill special
nu kan ik nog net denk een tentje vol zetten binne 2 weken maar erna ist gedaan tot april dus hopelijk kom ik mijn winter door
mja die tent kan je idd voltrekken met 1 plant ook , maar dan ben je wel makkelijk 10 weekjes aant voorgroeien , neem 50 l pot en zet er 4 , 5 weekjes max groei en tent is ook vol zag je wel aan mijn pics
groetjes
Met een jointje in je hand , kom je door het hele land ^^
jaaaa maar dat is weer ineens wat veel vant goeie denk ik
ik wil nog wel wat soortjes zetten voor de winter :p
dus deze keer nog 9 maar dat is zeker iets voor rond april volgend jaar wat ik is ga proberen zo met 2a4 planten men tentje volzetten
die grote tent ziet er echt goed uit die dames
ik verschiet er zelf van hoe mooi ze groeien
ik zet er vanavond nog wel eens een fotoke op
groetjes
en wat ook veel doet denk ik ik geef echt niet veel water veel minder als ervoor en ze groeien ook veel beter dus ik denk dat ik wat overdreef met water
Comment