Mededeling

Collapse
No announcement yet.

35 Seeds Special Queen and Fruity spirit 150x150x200 600w Grow

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 35 Seeds Special Queen and Fruity spirit 150x150x200 600w Grow

Ik ga scroggen eh

Comment

Ik denk dat je soggen bedoeld. Scrog, screen off green (is weinig plantjes over een net binden) Sog, sea off green (is veel plantjes kort naast elkaar)

Comment

Yup, plus voordeel dat je ALLEEN maar hoofdtoppen hebt, dus niet te laat in de bloei die krengen.

Vroeger deed ik dat ook zoveel mogelijk kleine plantjes.

Liefste had ik het nu ook gedaan, maar zoals QnQ zegt, ze zijn de bij de politie zo achterlijk ,dat ze naar het aantal planten kijken.

Liefst zou ik er maar 5 ipv 9 in doen, om de kans dat het door de vingers wordt gezien, groter te maken.

Maar dat voelt weer helemaal zo karig, en minder buffer voor eventuele fouten (mocht ik een plant vermoorden oid)

Ik zou NIET gaan scroggen met die planten, zoned van je tijd en niet nodig, je verhoogt het veldje alleen maar.

SOG - veel planten, alleen hoofdtoppen:

SCROG - Weinig planten, waarmee je zoveel mogelijk toppen probeert te maken, door op te binden:

Als het aantal planten je niet uit maakt, en je heb ze al, zou ik altijd voor een SOG gaan.

Sneller, minder voorgroeien, je hoeft niet te binden. Je hebt even mooi veld als een SCROG, met bijkomend voordeel alleen maar hoofdtoppen.

@Election, misschien was je beinvloed door zijn nickname, wat wel een broodkweker doet vermoeden
        Last edited by Faach Viechuur; 8 October 2015, 12:28.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
          Yup, plus voordeel dat je ALLEEN maar hoofdtoppen hebt, dus niet te laat in de bloei die krengen.

Vroeger deed ik dat ook zoveel mogelijk kleine plantjes.

Liefste had ik het nu ook gedaan, maar zoals QnQ zegt, ze zijn de bij de politie zo achterlijk ,dat ze naar het aantal planten kijken.

Liefst zou ik er maar 5 ipv 9 in doen, om de kans dat het door de vingers wordt gezien, groter te maken.

Maar dat voelt weer helemaal zo karig, en minder buffer voor eventuele fouten (mocht ik een plant vermoorden oid)

Ik zou NIET gaan scroggen met die planten, zoned van je tijd en niet nodig, je verhoogt het veldje alleen maar.

SOG - veel planten, alleen hoofdtoppen:

SCROG - Weinig planten, waarmee je zoveel mogelijk toppen probeert te maken, door op te binden:

Als het aantal planten je niet uit maakt, en je heb ze al, zou ik altijd voor een SOG gaan.

Sneller, minder voorgroeien, je hoeft niet te binden. Je hebt even mooi veld als een SCROG, met bijkomend voordeel alleen maar hoofdtoppen.

@Election, misschien was je beinvloed door zijn nickname, wat wel een broodkweker doet vermoeden
          Dus als ik het goed versta SOg doen en minder groei geven van welke dag moet ik de planten dan in bloei zetten en moet er aan geknipt worden om SOg te doen ?

Comment

Ik had altijd stektjes, en zette ik ze na een paar dagen of direct in de bloei.

Met zaad weet ik het eigenlijk niet... volgens mij hebben die wel wat tijd nodig om echt een plantje te worden... misschien dat iermand anders daar wat meer over kan zeggen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Faach Viechuur View Post
              Ik had altijd stektjes, en zette ik ze na een paar dagen of direct in de bloei.

Met zaad weet ik het eigenlijk niet... volgens mij hebben die wel wat tijd nodig om echt een plantje te worden... misschien dat iermand anders daar wat meer over kan zeggen.
              IMG_0810.jpg

IMG_0809.jpgze zijn ondertussen al wat gegroeit weet iemand waneer ik voeding mag beginnen geven en wat doe ik nu het best Scroggen of SOG ? ze zijn ondertussen al wat groter bladeren beneden zijn het zelfde
              maar vanboven zijn ze groter geworden maak morgen eff foto sommige hangen wat scheef wat moet ik daar aan doen stokje tegen zetten ?

Comment

1#Denk wel dat je zaadjes een paar weken (week of 3) vegatieve groei nodig hebben om te kunnen bloeien
                2#En aangezien je nog zoveel plantjes heb wordt het geen scrog .
                3#Voeding zou ik in het begin helemaal niet geven tot je echt een plantje heb met grotere bladeren en 5 vingers

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Weedboer View Post
                  ...sommige hangen wat scheef wat moet ik daar aan doen stokje tegen zetten...
                  Als ze strekken hangt je lamp te hoog.
                  Doe gewoon een bergje grond tegen de stam schuiven ofzo, ze moeten zelf rechtop blijven.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Nu heb ik probleempje mijn lv is iets van 80 te veel en met lamp aan 19 graden weinig dus nu de lamp in de nacht laten branden en overdag 6 uurtjes uit omdat het snachts heel koud is
                    hoe kan ik dat oplossen ? de plantjes lijken er geen last van de hebben wat ik wel zie binnen in de tent is allemaal vochtig aan de wanden met je hand overwrijven en je hand is kletsnat
                    heeft iemand raad ? thx

Comment

meer afzuigen,beter verwarmen,zijn er al 2

Comment

Comment

Tis maar 3 graden buiten op niet geisoleerde zonder staat de tent en een kacheltje dan zetten ? op de zolder ik kan de afzuiger niet aanzetten anders is het daar te koud

Comment

Comment

mijn afzuiging met filter staat al 3 dagen uit omdat het er anders te koud is als ik ze aan zet

Comment

Niet geisoleerde zolder verwarmen is onbegonnen werk. Alleen de tent verwarmen gaat je toprot geven want je kan niet afzuigen en de lucht buiten de tent is veels te koud. Ik heb zelf zo'n zolder, als het kon dan stond de tent daar. In de zomer is het te warm, in de winter te koud. Kweken gaat daar gewoon niet. Binnenkort moeten ze op 12/12, wordt je probleem alleen maar erger.

Comment

Bezig...