Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
De bloei zit er nu goed in bij de White Whidows ik hoop dat de takken allemaal mooi dichtgroeien maar zoals het nu gaat zal dat wel gebeuren ook.
De amnee begint ook meer en meer pistels te maken ook zijn ze mooi dik. De amnee met de knoop heeft deze dagen een inhaalperiode gehad en is daarmee nu even hoog als haar zus. Ook denk ik eraan om de scheuten die helemaal onderaan zitten weg te dieven. Ik hoor graag jullie mening.
Deze keer foto's in het donker allee de amnee niet want dan schoot de lamp aan.
Bij deze: Aangezien je toch de ruimte hebt zou ik ze wat lst'en. Zo trek je je planten open en hangt alles op gelijke afstand van de lamp. Touwtje der rond, gaatje in de rand van de pot en buigen die takken.
Waarom ni? Buigen kan altijd. Levert je sowieso een dikke 50 gram meer op als alles op 40 cm van de lamp hangt. Uiteindelijk dief je alles onderaan toch weg of komt het bij het knipafval.
Comment