Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1e kweek 5x auto super og kush 2x 300watt led ds60

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

1e kweek 5x auto super og kush 2x 300watt led ds60

Korting op 420shop
    Goede avond allemaal

Ik wil hier beginnen om m`n eerste kweekverslag neer te zetten.
    Ik heb vorig jaar mn eerste kweek gedaan maar dat is niet helemaal gegaan zoals het hoorde.
    Ik ben toen begonnen met een mdf kastje, spaarlampen, geen afzuiging, enz

Nu heb ik sinds die tijd aardig ingelezen en heb een mooie tent compleet over kunnen kopen voor een mooi prijsje.
    Het gaat om de volgende setup

-secret jardin ds60
    -buisventilator 150m3
    -2x 300watt led panelen
    -fancontrol
    -usb ventilators
    -dwc systeem compleet
    -voeding voor dwc
    -koolstoffilter
    -ec en ph meter

IMG_3091.jpgIMG_3094.jpgIMG_3098.jpgIMG_3097.jpg

Nu heb ik 20-12-16 de 5 zaadjes super og kush laten ontkiemen.
    22-12-2016 zijn de 5 zaden in 11liter potten lightmix gegaan van plagron, meteen de definitieve potten tot het einde.
    Elke dag even rustig de bovenlaag natgespoten met een plantenspuit.

IMG_3305.jpg

25-12-16 laten alle 5 de dames hun koppie zien en gaan ze naar de tent waar ze op 18/6 zullen vertoeven.
    IMG_3335.jpg

Week 1
    IMG_3380.jpgIMG_3379.jpgIMG_3375.jpgIMG_3374.jpgIMG_3355.jpgIMG_3352.jpgIMG_3381.jpg

We zitten nu op dag 9 en geef de dames om de dag 200 ml water met de a+b voeding atami b`cuzz ec waarde 1.2 en 1ml wortel stimulator dna cell1 per liter voedingswater.
    ph waarde netjes af gezuurd naar 6.0

temperatuur met de lamp aan 26,4
    temperatuur met de lamp uit 19,5
    lv tussen de 45/55

Vandaag de dag staan ze er zo bij
    IMG_3385[1].jpgIMG_3383[1].jpg

Voor vragen en/of opmerkingen sta ik altijd open.

hoe beter de kweek hoe meer grammetjes
    Last edited by Homegrower1985; 3 January 2017, 19:32.

Re: 1e kweek 5x auto super og kush 2x 300watt led ds60

gaat lekker daar alleen als iemand ze ledpanelen wegdoet voldoen ze meestal niet,hoop dat je geluk met je aankoop heb,begin ziet er goed uit.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

Comment

Zijn die LED's van Mars Hydro ? Volgens mij heb ik dezelfde, alleen zonder schakelaar...

Ga je nog iets doen met een scrog of laat je ze gewoon groeien ?

Succes, het begin is er !
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

Comment

Degene die hem wegdeed zat op een studentenkamer en hij kon hem daar niet meer houden met al die mensen daar. maar ik heb zelf gezien wat ie kweekte dus ben niet bang geweest voor de aankoop.

grtz

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Of de lampen van mars hydro zijn weet in niet, er zit alleen een aan/uit schakelaar op en zoals ik begrijp heeft ie 3watt leds

scrog ben ik niet van plan eigenlijk, het zijn autoflowers dus zal er nu niet veel mee gaan rommelen, helamaal niet in mn eerste kweek.

Dit bericht is samengevoegd wegens dubbelposting.

Nu heb ik dan wel 5 zaden ontkiemt voor het geval er 1 het niet deed.
        Mijn plan was eigenlijk 4 planten, maar de 5e doet het ook prima. De kleinste heb ik dan linksvoor gezet.
        Maar 5 planten kan toch wel in een 60x60?
        vond het zonde om hem weg te gooien nu ze toch meedoet.

Comment

5 planten kan zeker, geen probleem, je ziet het nog weleens voller voorbijkomen
          plus je hebt wat speling mocht er 1 achterblijven gooi je deze weg.

Comment

Dan laat ik alle 5 de dames staan maar is het aan te raden een scrognet op te hangen?
            of lekker laat groeien?

Comment

Ga je nog iets met je DWC doen? Je had 2 zaadjes kunnen in je DWC doen om het verschil te zien met aarde.
              Maar een eerste kweekje is misschien best op aarde eerst.

Paar kleine tips. Maak dat je potten vol zijn met aarde als je start. En zorg dat je niet teveel voeding geeft. In het begin hebben ze niet zoveel nodig.

Veel succes.
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

@vaperke

de dwc wil ik zeker nog gaan proberen maar dan moet ik me wel ff voledig in lezen hoe dit in zn werk gaat.

De voeding geef ik zoals in het schema staat van house of garden.

de eerste week 1.2 en opbouwend tot 2.0 in de 7e week geloof ik uit mn hoofd.

Ik zal er volgende keer op letten dat de potten vol zitten.

bedankt voor de tips.

Comment

1.2 is tamelijk veel voor zo'n kleine plantjes. Een schema moet je altijd met een korreltje zout nemen en vooral iets minderen. Kijken naar je plantjes en beetje bij beetje bijgeven.

DWC is niet zo moeilijk hoor. Maar best toch even een paar kweekjes op aarde eerst.
                  Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
                  Vapers Hydro avontuur (voltooid)

Comment

Vandaag 4-1-2017 Dag 10 voor de dames

Ik heb de kleinste dame die linksvoor stond gewisseld voor de middelste.

Vandaag hebben ze weer een voedingsbeurtje gekregen

200 ml per plant Met een voedingswaarde van 1.18 en ph 5,9
                    De temperatuur zit op een mooie 25,8

@vaperke
                    Dit is nu de 2e week en ben van de 1e week ec 1.1 naar 1.2 gegaan,
                    Misschien wel een beetje eigenwijs maar zo ben ik nou eenmaal haha.
                    Zoals ik ze zie, gaat het in mijn ogen goed, Ik hou het nauwlettend in de gaten
                    Beoordeel zelf maar.

IMG_3387[1].jpgIMG_3388[1].jpgIMG_3389[1].jpgIMG_3390[1].jpgIMG_3391[1].jpg

Comment

Dag 11

De dames groeien lekker door, ze komen mooi omhoog en gaan lekker de breedte in.

De temperatuur zit momenteel rond de 25,6 en de nacht blijft rond de 19,5 hangen.

De dames reageren goed op de voeding van 1.2 ec en ga vanaf zondag beginnen met ec 1.3 wanneer ze de 3e week ingaan.

Dit is hoe de dames er vandaag bij staan.

Het is nu al zelfs zo, als ik de tent open doe komt er al een aangename lucht tegemoet

IMG_3392[1].jpgIMG_3393[1].jpgIMG_3394[1].jpgIMG_3395[1].jpg

Hoe vinden jullie ze er bij staan?

Comment

Wat mij opvalt is dat in de grootste pot het kleinste plantje zit. Naja grootste, de middelste die groter lijkt

Wat denk je zelf dat hier de oorzaak van is?

T ziet er erg mooi uit

Oja, kan aan mij liggen maar kijk effe naar linksboven, die lijkt wat droger te staan, en, kijk eens goed naar haar blaadjes vergeleken met de rest.. ze gaat iets harder netjes!
                        Vandaar waarschijnlijk ook dat ze iets meer water verbruikt dan de andere 4?
                        Niet gelijk gaan verzuipen nu, maar volgensmij kan ze wel iets meer water hebben dan de rest

Ik ga t volgen, vind het er mooi uit zien, en heb zelf nog een auto og kush (niet super, t is huismerk was een gratis zaadje) liggen, ben benieuwd of ik daar later dingen uit jouw grow in ga herkennen

Comment

Het zijn allemaal 11 liter potten en de middelste dame is als laatste opgekomen maar groeit verder wel goed mee, misschien is de dame iets kleiner maar mag de pret niet drukken. Misschien wel het kleinste zaadje geweest ofzo.

Vanavond krijgen ze allemaal weer voedingswater. Ze drinken allemaal aardig door en dat de plant linksachter wat droger staat zou kunnen maar de vorm van de vocht in de aarde kan ook van het gieten geweest zijn.
                          Ik ga het even in de gaten houden of ze wat meer lust dan de de andere dames.

Leuk dat je mee komt kijken. De bloeitijd van super og kush is 75 dagen

Heb je zelf al kweekverslagen en wanneer ga je beginnen met de og kush?

Vanavond weer foto's na t bewateren

grz

Comment

leuk nog een led kweker ben je van plan om ze te toppen of ga je ze gewoon laten gaan ? Ik had er persoonlijk wel maar 4 gezet, ik denk dat het daar nog al vol gaat worden afhankelijk van hoe lang je gaat voorgroeien dan.
                            Zijn het deze zaadjes toevallig ? https://www.wietzaadjes.nl/super-og-kush-pyramid-seeds/ want ik zie dat die 150-200 cm worden en dat ga je met dat tentje nooit redden.
                            Alvast succes ermee . Ik kijk lekker mee

Comment

De og kush ga ik buiten doen in mei, ik heb een kweek verslag die nu bezig is voor binnen, en heb de resultaten van m'n 2016 buitenkweek in de buiten kweekverslagen gezet

Aah ze is dan inderdaad waarschijnlijk wat langzamer. In mijn ogen alleen maar goed dat ze in het midden staat :p

Comment

Bezig...
                              X