Mededeling

Collapse
No announcement yet.

8x White Widow, 7x Lowrider#1

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Re: 8x White Widow, 7x Lowrider#1

@psyho, ikzelf gebruik ook het startpakket van hesi. Op de schema kaart staat de hoeveelheid van alles op 10 liter...vergis je er niet in als je bijvoorbeeld maar 2 liter water neemt. Volgens hesi is het vanaf begin tot het einde voeding geven. Zelf had ik ook een bladprobleem door overdosis aan voeding en teveel aan water geven....

Betrefd de hoeden zeg maar, ik laat ze er meestal de eerste 2 weken onder daarna eens een nachtje zonder deksels zodat ze uiteindelijk wel circuleren.

De voeding ben ik uiteindelijk ook mee gestopt de potgrond bevat namelijk al genoeg voeding. vandaar misschien "overvoeding"dus geen paniek zou zeggen.

hoe in ieder geval de deksels er even af is tenslotte bedoeld voor de allerkleinste en tot zolang ze eronder kunnen... het zijn natuurlijk ook geen gevoelige dingetjes he...

zie mijn verslag groeten KWEKER
    sigpicDoe wat je wilt....kletsen doen ze toch!!!

Comment

Hey Danielle,

Ik heb ze sinds gisteravond zonder dekseltjes staan en ze zien er nog piekfijn uit. Ik heb idd geen rekening gehouden met het bemesten bij het overpotten van de planten. De extra voeding was de druppel die de planten deden vergelen en inkrimpen
      Ik geef ze vanaf nu nog enkel bronwater met een PH van 6, hier doen ze het prima op.

Hey Kweker,

Ik had er wel rekening mee gehouden dat het hesipakket op 10 liter is gebaseerd, maar niet dat ik de grond ook nog bemest had. Ik heb de dekseltjes eraf gehaald en geef ze alleen water, ze doen het prima.

Bedankt voor de tips en geruststelling

MVG

Comment

Komt helaam psyho.....laat ze eens lekker luchten...en alleen water net als wat ik heb gedaan....de volgende keer geef je enkel de eerste 3 dagen GEEL en ROOD dan komt het goed en daarna alleen water. misschien een ide om eens hetzelfde te nemen op dezelfde tijd enz....
        PS: sproei ze eens in als ze "slapen "gewoon plantenspuit en licht inspuiten knappen ze ook goed van op en vinden ze lekker...echt waar... groeten KWEKER

Comment

Hey Kweker,

Ik neem aan dat je met geel en rood tnt complex en wortel complex bedoelt?
          Dat inspuiten als ze slapen is idd een goed idee, ga ik zeker doen! Voorheen deed ik dit met de lampen aan, gelijk allemaal brandplekken
          Thanx voor de tip!

MVG

Comment

met de kleuren bedoel ik idd. de kleuren van HESI schemaatje....
            inspuiten echt eens doen en natuurlijk dat je meteen brandplekken krijgt (druppels worden een soort VERGROOTGLAS) dus NIET meer doen maar.......van fouten leer je he...en iedereen leert van elkaar uiteindelijk.....groeten KWEKER

Comment

Re: 8x White Widow, 4x Lowrider#1

Beste growfanatics,

Hierbij een updateje:

Ik heb gisteren me relais binnen gekregen en meteen in elkaar gezet (aan de hand van het schema relais aansluiten). Ik was in totaal rond de 45 euro kwijt met stekkerkasten, verlengsnoer, en plankie. Liever 45 euro armen dan je huis de fik in zeg ik maar. Het heeft mij al 3 tijdschakelklokken gekost en ik heb er maar 1 lamp op staan. Ik raad het aan iedereen sterk aan om dit ook te doen als je dit nog niet had gedaan. Stukken veiliger!. Al is het alleen al voor dat extra btj gemoedsrust.

Ik hoop dat de foto's hieronder enige verduidelijking scheppen. (aansluitschema kan je googlen)

Wat de propagator betreft met de feminised zaden: geen een focking zaad is uitgekomen, dit lag zeker niet aan de omgeving maar de slechte kwaliteit van de zaden die ik gekregen had. Binnenkort maar eens goede zaden kopen. (dutch passion ofzo)

Het relais koste 15 euro (ik weet niet of ik de growshop mag noemen?), je kan me altijd vragen om een link.

Wat de kweek betreft gaan de WW's SKY HIGH, deze krijgen de komende week enkel bronwater aangezien de grond bemest is. Wanneer ze op bloei gaan continueer ik de bloeivoeding van hesi. De lowriders staan vollop in bloei en blijven groeien in de breedte.
              Hierbij nog wat pics van de lopende kweek:
              Last edited by Psycho; 4 September 2009, 19:44.

Comment

Yow. Betrefd die zaadjes: welke waren het???
                Betrefd die 45 euro was de totaal prijs inc alles zeg maar....
                betrefd die relais....leuk
                betrefd de aansluiting: geen idee hoe dit werkt maar ziet er allemaal maar vreemd uit hoor draadje hier en draadje daar op een plank (hout) toch weer een schakelklok??

waarom niet 60 euro voor een https://www.growshoponline.nu/index....hk=1&Itemid=14

is tenslotte stukken veiliger voor die 15 euro....kan er nog 2 lampen op zetten ook. zelf heb ik er een van ?? zit nog een kachel aansluiting op....
                misschien iets voor de volgende keer of als dat ding wat je nu hebt versleten is....

betrefd de dames: in 1 woord netjes.

groeten kweker en ik blijf volgen je weet het hahhahaha......

Comment

Hey die staan al in bloei, ghehe wat een gedrongen kleine volle plantjes. Leuk die mini's. Ziet er goed uit!

Grtz

Comment

Hey kweker,

De zaden had ik een keer overgekocht van een vriend van me, niet van een bekend merk ofzo. Ik vond ze er in eerste instatie al wat licht van kleur en klein uitzien. Maja wist ik veel. Gelukkig weet ik nu wel beter.

Het was idd 45 euro met alles inbegrepen, dus inc relais. Ik wist niet eens dat je die dingen kant en klaar kon kopen. Anders had ik dat wel gedaan. Scheelt ook nog een hoop werk. Non the less hij werkt perfect
                    Heb ik ook gelijk mijn electric qualities wat opgeschroeft

MVG

Hey Monty,

Aangezien ze idd al in bloei staan, maar ik ze eigenlijk nog wat groter wil hebben, kan ik ze gewoon nog een weekje 18/6 zetten? Of denk je dat ze anders me tent uitgroeien als ik ze niet meteen op 12/12 zet?

MVG

Comment

Comment

Hey monty,

Ze hebben tot nu toe alleen nog maar op groei gestaan (3 weken)

MVG

Comment

Comment

Hey Monty,

Die aan de zijkanten zijn de lowriders, (die breede), die zijn idd auto-flower. Die acht kleintjes in het midden zijn de ww's.

Comment

Ow ja me valt pas net je titel van je draadje op ghehe

Ja dan is het geen enkel probleem om je licht weer op 18/6 te zetten. denk niet dat het je tent uitgroeit. Mocht dit wel dreigen te gebeuren kun je altijd nog buigen of knakken.

Grtz

Comment

Oke, dan laat ik ze lkkr op 18/6 staan en over een weekje als ze een btj formaat hebben zet ik ze op 12/12.

Bedankt voor de tips

MVG

Comment

Bezig...