Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek: Bubblegum!

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Eerste kweek: Bubblegum!

    Korting op 420shop
    High stoners!

    Ik wou een keer wat uitproberen, een wietplantje kweken.

    Een kameraad had onderin z'n zakje Bubblegum een zaadje gevonden.
    Dus ik dat zaadje van 'm gekregen, en hem laten kiemen in een glas water in een donkere kast. Dit duurde al bij al 4 dagen voordat er een worteltje aan kwam van amper 2 mm. Dus ik het zaadje op een paar vochtige watjes gelegd, en ineens schoot de wortel in 1 dag nog 's 2 mm uit het zaadje.
    Ik heb verder geen enkel idee of het een mannetje of een vrouwtje is.

    Daarna heb ik het zaadje in een potje gezet, zo'n 3 cm onder de bodem van het potje. Na 2 dagen kwam het boven de grond. Nu staat het plantje zo'n 1,5 week in de vensterbank, zonder verlichting of iets dergelijks, en hij is nu ca 10 cm hoog. Eergister heb ik er voeding voor geraniums en balkonplanten bij gedaan, waarop stond: NPK 7-5-6. En 2 dagen daarna zijn er gewoon 4 bladeren uit de stengel geschoten!:-O Dit verbaasde me, omdat na de eerste dag er helemaal niks is gebeurt.

    Helaas heb ik geen digitale camera tot m'n beschikking nu, dus helaas kan ik geen foto's maken. Zodra ik weer een camera heb, zal ik een paar plaatjes schieten.

    Wordt vervolgd.

    #2
    Re: Eerste kweek: Bubblegum!

    Zo piep klein baby plantje heb helemaal geen voeding nodig dat zit in de aarde waar hij in staat
    Suc6
    God was never on your side..

    Comment


      #3

      Comment

      Bezig...
      X