Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

van hydro naar bio zilver haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    van hydro naar bio zilver haze

    Korting op 420shop
    avond allemaal
    heb altijd op hydro gekweeekt maaar ben nu naar bio heb zelf een kast gebouwd
    had eerst een i grow box maar was dat ding meer dan zat nu eeen super mooie kast met 2 adjust wings 600 watt alles klopt maar
    lolz voel me net een leek nu door die bio heb hulp van een vriend die al jaren kweeekt maar
    die gebruikt geen voeding wil hem toch niet helemaal volgen want ben van mening dat die plant het nodig heeft
    is er iemand die een schema heeft voor silver haze of de stappen zoals het hoort plantjes zijn wel kekker groot staan eeen weekje in de bloei maar hoop wat meeer info te krijgen gebruikte op de bio
    hygrozeme en de laaste weken van de bloei satpte ik over op green sensation had hier goede ervaringen mee maar met bio have no clue en ben het niet helemaal eens met die vriend
    thanks aen smokes se
    wicked butts

    #2
    Re: van hydro naar bio zilver haze

    vergeet niet dat haze's langer bloeien, maar is een mooi soortje ^^.
    veel suc6

    Comment


      #3
      Re: van hydro naar bio zilver haze

      thanks is idd veeel langer had altijd powerplants maaar was eens tijd voor wat anders thanks
      weeet je mischien wat ik moet doen ivm voeding weeet alles van hydro maaar bio is nieuw voor me gaan super goed dat wel
      maar probeeer eeen stapje voor te zijnn ivm met dioe voeding wat ik moet hebben enzo en wanneeer ik moet beginnen daar mee
      gebruik een potgrond speciale heb een kalk toegevoegd gemalen driee eetlepels op eeen 40 liter zak
      gebruik grote potten (plastic prullenbakken) circa 45 ltr per potdus denk dat ze wel een tijdje dor komen genoeg grond
      thanks

      Comment


        #4
        Re: van hydro naar bio zilver haze

        Ga es verschillende voedingslijnen af die een bio gamma hebben

        canna
        plagron
        advanced nutrients die hebben een zeer mooie organische lijn
        humboldt
        Q. If there are two potheads in the back of a car, then who is driving?

        A. The cop!

        Comment


          #5
          Re: van hydro naar bio zilver haze

          thanks ga het even bekijken

          Comment

          Bezig...
          X