Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

beginner vraagjes

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

beginner vraagjes

Korting op 420shop
    ik heb sinds 2 weken 5 plantjes, ik weet alleen niet welke.
    maar ik had een paar vragen:

Na hoeveel weken moet ik de planten laten bloeien?
    en kan je de blaadjes ook roken?

Re: beginner vraagjes

Naar ik aanneem zijn het wietplantjes. De bloeitijd is afhankleijk van de soort, zoals de naam als zegt bloeit Top 44 in 44 dagen af. Heb je een sativa soortje dan duurt het wellicht 13 of 14 weken. Hierbij ga ik uit dat je onder HPS kweekt. Gebruik je tl of sl dan kan het nog langer duren. Gewoon doorgaan met je kweekje, eens rondsurfen op dit forum. Er zijn topics, waarin vermeld wanneer de planten oogstrijp zijn. (kleur trichomes e.d.) Als je uit zaad kweekt moet je ook nog de eventuele mannetjes verwijderen. Het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke plant kun je ook op dit forum vinden. De bladeren van de plant zijn niet geschikt om te roken, tenzij je hoofdpijn wilt krijgen.

Comment

Ik kweek onder tl, het verschil tussen m\v is toch pas te zien als de ong 30 cm zijn?

Comment

het hangt allemaal af van alles.

hoeveel plaats je nog over hebt, hoeveel lampen enz,
        je zou beter eens een ftotje plaatsen zodat we alles eens kunnen bekijken,
        wanneer jij ze groot genoeg vind mag je ze laten bloeien volgens mij, weet alleen dat ze nog wat groeien als ze in bloei staan.

Comment

Bezig...
        X