Ik heb zojuist alles van mn vorige kweek geknipt , als ik dit nu allemaal in mn tent zou hangen en 3dagen zou laten drogen met afzuiging continu draaiende . Zou dit dan al rookbaar zijn ? Kwaliteit is niet zo belangerijk momenteel . Ben gewoon redelijk benieuwd
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Drogen...
Collapse
X
-
Re: Drogen...
Gewoon plukje op warme ruimte neer leggen waar verwarming aan is en binnen 2 dagen kan je het roken
Kwaliteit zal niet super zijn hoe langer je droog en hoe ouder hij word hoe beter de smaak net wijn
Daarom kuren mensen ook hun wiet in glazen potten
2 weken in warme ruimte drogen en dan 6 weken in potten en die elke dag luchten en nieuwe lucht in laten hmmmmmm
groetjes en proef zeGod was never on your side..
Comment
-
Weet niet als dit topic hiervoor bedoeld is, maar ga het toch wagen
Maar hoe drogen jullie je toppen?
Hele plant laten uitdrogen in de pot..
Plant onderaan afknippen en op de kop ophangen..
Eerst grote bladeren verwijderen en dan takken ophangen..
Alle bladeren verwijderen en alleen de toppen (aan tak) laten drogen..
Zelf heb ik eerst alle grote bladeren verwijderd en vervolgens takken (met voldoende ruimte) in een donkere kamer opgehangen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door zaatotop View PostWeet niet als dit topic hiervoor bedoeld is, maar ga het toch wagen
Maar hoe drogen jullie je toppen?
Hele plant laten uitdrogen in de pot..
Plant onderaan afknippen en op de kop ophangen..
Eerst grote bladeren verwijderen en dan takken ophangen..
Alle bladeren verwijderen en alleen de toppen (aan tak) laten drogen..
Zelf heb ik eerst alle grote bladeren verwijderd en vervolgens takken (met voldoende ruimte) in een donkere kamer opgehangen.
Alle informatie voor beginnende kwekers. Lees de basis door, stel je beginners vragen of maak een nieuw topic aan met informatie voor beginnende kwekers.
Staat hier met foto's bij uitgelegd
Comment
Comment