Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hermafrodiet?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hermafrodiet?

    Korting op 420shop
    hoi
    even snel een vraag eigenklijk weet ik het al maar wil het graag ook bevestigd hebben voor ik 1 van de 4 weg moet halen
    groetjes
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    #2
    Die zijn bevrucht zo te zien. Dus er zit iets in je hok/tent wat stuifmeel heeft gedeponeerd.
    Als je andere planten net zulke calyxen hebben (maak er eens eentje open, dan vind je een groen zaadje).. Dan zou je het best de hele tent leeg kunnen halen.

    Geen fijn nieuws.. Maar het is zoals het is. Check eerst of er zaad in zit, zo ja, dan zou ik de andere planten ook controleren.
    En even de zaadboer+soort rapporteren in dit topic: https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...n-topic/page17
    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

    Comment


      #3
      thnxs ga gelijk kijken laat zo meer weten

      Comment


        #4
        ik heb de plant eruit gehaald ik denk dat ik de andere planten kan sparen heb niks gevonden wat er op lijkt zoals deze is.
        maar hou ze komende dagen heel goed in de gaten

        De zaadjes kon je nog makkelijk fijn knijpen waren nog niet echt hard wel goed vochtig
        mijn planten staan niet thuis dus ben er niet dagelijks maar moet ze wel beter in de gaten gaan houden want dit had ik al eerder kunnen ontdekken
        het is niet leuk maar wel weer wat ervaring mee opgedaan.
        de zaden van greenhouse heb daar eerder zaad van gehad en heerlijk van gerookt
        zal zal ik er zeker melding van maken want mag niet te vaak gebeuren natuurlijk en zo kan het mooi bijgehouden worden

        bedankt voor je bevestiging

        mvg
        de wijkagent
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 10 photos.

        Comment


          #5
          Als dat foto's van je andere planten zijn zit daar ook wat in denk ik.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            ja dat is wat onduidelijk idd dit zijn de andere planten

            ik ga gelijk nieuwe zaadjes bestellen en kijken het nog een paar dagen aan

            Comment


              #7
              Ja, die steekt goed vol... Je zal de gedroogde opengesprongen ballen wel terugvinden in de oksels, of op de grond.

              Comment


                #8
                hoi nog ff een vraag?
                Dit zijn foto's van alle planten door elkaar maak dadelijk foto's per plant, als er planten tussen zitten die nog geen zaad bevatten zijn deze nog af te bloeien of is de ruimte te veel bestuift en zullen evt later nog besmet raken?

                Comment


                  #9
                  ik heb ze net allemaal gesnoied zijn niet meer te redden.

                  Comment


                    #10
                    Goed gedacht. Als alles er zo uit ziet, dan heeft het weinig zin meer.
                    Kan wel een indicatie zijn dat er dus ergens een stressfactor aanwezig is; een lamp die raar doet, of een tent die niet helemaal dicht is.
                    Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                    Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                    Comment


                      #11
                      Beste Wijkagent,

                      Hebben wij ook wel eens, zonde van de planten, energie, voeding, tijd. Klote dus.

                      Comment


                        #12
                        ik ga mijn hok extra goed schoonmaken en ff leeg laten staan zodat alles wat er nog leeft daar niks meer te zoeken heeft.

                        heb het eerder gehad in de winter met bijverwarming waar een lampje opzat wat niet goed afgeplakt was hierdoor groeide ze niet goed maar zo erg als nu nog nooit gehad.

                        wat mischien een stress factor kan zijn is dat ik ze 5 weken lang op 25/7 onder hps groeilamp heb laten voorgroeien en toen hps bloei lamp ingezet en direct in de bloei gezet mischien kan ik het beter een week moeten afbouwen is ook wat natuurlijker achteraf gezien.



                        ik heb nu autoflowers gekocht think diffrend van dutch passion deze zet ik ook altijd onder 24/7 in de winter dan hoef ik niet bij te verwarmen.

                        ook ga ik een andere groeilap kopen heb betere ervaring met cfl lampen als je met zaadjes begint dan gelijk hps.
                        Een door Dutch Passion ontwikkelde vrouwelijke autoflower met een hoge THC waarde en opbrengst. Het is zeker de moeite waard om deze zaden te kopen.

                        Comment


                          #13
                          zit te denken aan deze cfl groeilamp iemand ervaring mee?
                          Plug&Play Starlite 4x 55w incl. bulbenHoog kwaliteit CFL armatuur. Hieronder vind u de specificaties van Star Lite Propagator 4 x 55 watt.- powder coated behuizing.- Simpel te bevestigen door

                          Comment

                          Bezig...
                          X