Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Regular zaad

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Regular zaad

    Korting op 420shop
    Hey!

    zaadjes zijn bijna binnen, nu heb ik er 20, hoogst waarschijnlijk 10/10 man/vrouw.
    ik ben gewend met stek te werken en die in de 22liters te doen en te knallen.

    nu wil ik van de 10 vrouwen die ik over houdt graag 6 selecteren en gebruiken, die in 22 liters later belanden.
    mijn vraag is hoe jullie dit normaal doen in een tent van 1,20x1,20. Aangezien je pas kan selecteren zodra ze in de bloei gaan vraag ik me dus af hoe en wanneer ik deze ka gaan toppen,
    ben even in de war namelijk?

    process bij stekken is planten in 22ltr, in de groei al toppen en netjes met een net alles in het licht laten komen met de 6 planten. en dan de bloei in.
    maar bij regulier zaad is dit dus compleet anders?

    of moet ik het trucje gebruiken met een onderste tak en een zak eromheen en zorgen dat die eerder in de bloei gaat? die al op 12/12 zodat je kan zien of er balletjes aan komen of niet?


    ik ben goed in de war op het moment

    Thanks alvast

    #2
    Je hebt zoiets als voorbloei.

    Comment


      #3
      Yep, voorbloei.
      En als je het niet kan zien, of ze laten niks zien, kun je ze altijd nog gewoon toppen en laten staan.
      De top zet je in een flesje water op 12/12 dan laten ze met 1-2 weken hun geslacht zien.
      Wel alles goed nummeren
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #4
        Die voorbloei vindt trouwens meestal plaats bij de 5e of 6e node, soms de 7e. Dat is in de binnenkweek meestal tussen de 4e en 6e week.
        Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
        Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

        Comment

        Bezig...
        X