Hey!
Zit met een bizarre groei van het merendeel van mijn Creme Mandarine dames.
De toppen groeien in staafjes ipv dat ze aandikken en compacte toppen maken. Reeds 2de kweek op rij. Sommige toppen zien er wel vol uit maar als je ze licht uit mekaar trekt zie je toch dat ze samengesteld is uit tevens die aparte sprieten.
Autoflowers die +- 4 a 5 weken toppen vertonen
Setup:
600w HPS op 19 uur
100l vat met luchtpompje en circulatiepompje, water op 22 graden.
Plagron cocoslabs in librabakken met 4 rotswolbloks per slab
3 maal daags 10 minuten laten doorvloeien (druppelaars in elke steenwolblok, water loopt meteen weg) met plagron A&B coco, plagron enzymen tem vorige week, nu sinds vorige week met green sensation
leidingwater heeft reeds een EC van 0.6
nu EC op 2.3
PH op 5.8 (merk wel dat het vat elke dag terug stijgt naar PH 6.4 waarna ik moet compenseren met PH- bloei.)
Iemand reeds zo iets tegen gekomen?
Thanks!
Zit met een bizarre groei van het merendeel van mijn Creme Mandarine dames.
De toppen groeien in staafjes ipv dat ze aandikken en compacte toppen maken. Reeds 2de kweek op rij. Sommige toppen zien er wel vol uit maar als je ze licht uit mekaar trekt zie je toch dat ze samengesteld is uit tevens die aparte sprieten.
Autoflowers die +- 4 a 5 weken toppen vertonen
Setup:
600w HPS op 19 uur
100l vat met luchtpompje en circulatiepompje, water op 22 graden.
Plagron cocoslabs in librabakken met 4 rotswolbloks per slab
3 maal daags 10 minuten laten doorvloeien (druppelaars in elke steenwolblok, water loopt meteen weg) met plagron A&B coco, plagron enzymen tem vorige week, nu sinds vorige week met green sensation
leidingwater heeft reeds een EC van 0.6
nu EC op 2.3
PH op 5.8 (merk wel dat het vat elke dag terug stijgt naar PH 6.4 waarna ik moet compenseren met PH- bloei.)
Iemand reeds zo iets tegen gekomen?
Thanks!
Comment