Hallo. Omdat ik al lange tijd in mijnING een grote hoeveelheid punten had gespaard waarmee je korting kan krijgen op van alles heb ik gekozen voor een kortingsbon op een x aantal Phillips producten uit de Phillips store. Daarmee kan ik 30 of 35% korting krijgen op al die producten. Nu zag ik de Philips AventSterilisator staan en vroeg me af of dit zin heeft om i.p.v. gewoon kraanwater te gebruiken, wat ik altijd een dagje laat staan zodat het kalk er enigszins uit is. Dus heeft het zin om gesteriliseerd water te geven i.p.v. kraanwater? Hilarisch detail: ik zag dit in de beschrijving: De slanke maar ruime Flessensterilisator Advanced is snel en efficiƫnt en doodt tot 99,9% van de bacteriƫn, zodat je met een gerust hart kunt voeden. Helaas voor baby's i.p.v. planten
Forum Top Ad MOBILE Smallest
Collapse
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Gesteriliseerd water geven
Collapse
X
-
[QUOTE=Flip Hasjkip;n1635563]Je laat water staan om kalk eruit te krijgen ? Hoe dan ? Kalk zakt toch gewoon naar de bodem ?
Geen idee maar ik had dat een aantal jaren terug op 1 van de wietforums gelezen, dat het goed is om alvorens water te geven altijd het eerst 1 of 2 dagen te laten staan zodat het kalk er wat meer uit is. Geen idee of dat werkt maar ik doe het sindsdien altijd en draai goede oogstjes dus daarom dacht ik zal wel goed wezen
Comment
-
-
Ik ben zelf gesteriliseerd en dat bevalt goed, zal met water dus ook wel bevallen
De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek
Comment
Comment