hallo,
ik heb momenteel een Lemongrass fem van amsterdam genetics.
Deze is nu 40 dagen oud.
Staat in een 20l grow bag met plagron allmix
Tent is 60x60x120
180w Led
Nu ben ik binnen 1,5 week weg voor 13 dagen in totaal, ik wou 12/12 inschakelen juist voordat ik vertrek.
Het enig probleem nu is bewatering... de slang die je op de foto kan zien is een experiment die ik aan het uitvoeren ben. Die is aangesloten aan een jerrycan van 20 L die op een meter hoogte staat.
Ik hoop dat wanneer de plant dorst krijgt druk uitoefent en zo het water uit de jerrycan zou slurpen.
Ik zou zowizo de temp met 2 graden laten zakken de tijd dat ik weg ben, deze staat nu tussen de 22°-25°.
Ik heb geen toegang tot iemand die de plant zou kunnen bewateren.
Heeft iemand nog tips om deze tijd te overbruggen?
alvast bedankt
ik heb momenteel een Lemongrass fem van amsterdam genetics.
Deze is nu 40 dagen oud.
Staat in een 20l grow bag met plagron allmix
Tent is 60x60x120
180w Led
Nu ben ik binnen 1,5 week weg voor 13 dagen in totaal, ik wou 12/12 inschakelen juist voordat ik vertrek.
Het enig probleem nu is bewatering... de slang die je op de foto kan zien is een experiment die ik aan het uitvoeren ben. Die is aangesloten aan een jerrycan van 20 L die op een meter hoogte staat.
Ik hoop dat wanneer de plant dorst krijgt druk uitoefent en zo het water uit de jerrycan zou slurpen.
Ik zou zowizo de temp met 2 graden laten zakken de tijd dat ik weg ben, deze staat nu tussen de 22°-25°.
Ik heb geen toegang tot iemand die de plant zou kunnen bewateren.
Heeft iemand nog tips om deze tijd te overbruggen?
alvast bedankt
Comment