Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nog een paar dagen,, wat nu?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nog een paar dagen,, wat nu?

Korting op 420shop
    Hallo,,

Ik ben momenteel bezig om te spoelen (dag 15 nu)
    Nou heb ik ooit ergens gelezen dat het evt een optie is om ze de laatste paar dagen
    in het donker te laten staan. Ook las ik dat je een sateprikker door de stam kunt steken,
    Wat de opbrengst in de laatste piriode zal doen toenemen, heeft iemand hier ervaring mee en kan mij hier wat informatie over verschaffen?

Alvast bedankt voor de reacties.

Re: Nog een paar dagen,, wat nu?

nog een paar dagen zeg je...zou stoppen met water geven als ik jouw was...

Comment

Wanneer de vrouwelijke bloemtoppen goed ontwikkeld zijn, passen we een kunstgreep toe om de planten tot een hogere THC-produktie aan te zetten.
      Je bedoeld klieven. Heb er zelf geen ervaring mee, lees het topic maar even door
      Veel gestelde vragen over het forum

JOINTJEDRAAIEN.NL - Smoking Community
      420Shop.NL - Headshop / Seedshop : Korting voor leden van Jointjedraaien.nl

Comment

Klieven op het (aller)laatste moment is niet zinvol. Klieven is bedoeld om de sapstroom te stimuleren. Door deze tijdelijk te belemmeren en te verstoren wordt de sapstroom in versterkte mate hersteld. Vergelijk het maar met krachttraining: je beschadigt in lichte mate wat spierweefsel, de spieren herstellen zich en wapenen zich tegen beschadigingen en er vormt zich meer spiermassa: dat wordt "supercompensatie" genoemd. Dat werkt ongeveer tot je 50e levensjaar, maar niet meer als je 80 bent. Planten die in de spoelperiode verkeren zijn genetisch ook 80 jaar oud.

Comment

Bedankt voor de informatie,

Ik ga het klieven maar bij de volgende kweek toepassen.
          Vandaag voor het laatst water gegeven, en vanaf morgen nog even paar dagen in het donker.

Allemaal succes

Comment

Bezig...
          X