Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Safe?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Safe?

Korting op 420shop
    Yoo,

Ik wil een kweekje starten maar ben er niet zeker van ofdat wel safe is.

Ik wil een growbox (darkstreet) met 5 plantjes zetten met de hoeveelheid lampen enzo.
    Als ik aan niemand vertel en niemand komt er in de buurt zou er dan kans zijn dat ik gesnapt wordt door ???
    Ps: ik woon in belgie

Re: Safe?

Zolang je geen stroom aftapt, zorgt voor een goede koolstoffilter tegen de geur en fatsoenlijke afzuiging zou je niet snel gesnapt worden
    Poepzak 2015 - Amnesia, AK47, Red Purps, Auto Bubble & Sweet Mango Autoflower

Comment

kans om gesnapt te worden is er altijd. En dat komt met name door jezelf > opzichtig rondwandelen met voeding of medium, aan je broek klevende wietbladeren, onhandig electriciteitsverbruik, onveilige aansluitingen met daaruit voortvloeiende problemen...ga zo maar door. 100% safe gaat nooit lukken, maar met de info die je hier zoal tegenkomt, en een helder verstand kan je risico's wel dusdanig inperken dat er mee te leven valt. al is dat een persoonlijke afweging die ieder voor zich moet maken denk ik.
      Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door poepzak200 View Post
        Zolang je geen stroom aftapt, zorgt voor een goede koolstoffilter tegen de geur en fatsoenlijke afzuiging zou je niet snel gesnapt worden

Wat bedoel je met stoom aftapt?

Comment

stroom gebruiken zonder ervoor te betalen.
          Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

moreweed> Zien ze dan niet als er maar van 1 geschikte kamer 'veel' stroom komt? En mijn huisbaas ga die niet opeens toevallig keer zeggen mag ik inje kelder/zolder eens kijken?

Comment

daar heb je dan wel een erg geavanceerde meter voor nodig Potforlol, of hebben jullie allemaal een aparte meter ? met 1 of 2 lampjes zal het niet snel opvallen denk ik hoor, een beetje kachel trekt al 2500watt en staat ook langdurig aan. Koffiezetapparaat is ook een vette verbruiker btw

Comment

Bezig...
              X