Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Switch to SOG

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Switch to SOG

    Korting op 420shop

    #2
    Re: Switch to SOG

    snuffel maar eens even rond, @HJM bijvoorbeeld maakt waanzinnige planten in superkleine potjes.
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

    Comment


      #3
      Re: Switch to SOG

      16 liter is volgens mij 30 x30 x30 cm daar krijg je er dus geen 25 van op 1 m2.

      Comment


        #4
        Re: Switch to SOG

        heb net ff gemeten en ze zijn 23x23x24
        dan zijn het mss 11 liter potten ofzo maar dat is volledig naast de kwestie
        ik merk dat er heel wat vragen zijn omtrent sog en dat hier niet echt een sticky over bestaat
        Misschien een ideetje naar de mods toe?
        Vooral welke zaden gebruik je dan of hoe oud is je moederplant als je de stekken neemt
        Hoe groot zijn je potten en hoe maak je dat ze mekaar niet overwoekeren..
        Is maar een ideetje

        Comment


          #5
          Re: Switch to SOG

          hey succes met je SOG .Ben momenteel ook mijn 1ste SOGkweek/test bezig (verslag volgt) gestart uit stekken en heb mij 6.5L potten gekocht (vierkant) 21x21 cm bij Den Alien. Je hebt er ook van 6L 20x20cm.
          De stekken waarmee ik gestart ben zijn 13WW en 12 Jorges Diamond. Heb samen met een vriend/collega kweker moederplanten staan moet ik niet steeds achter zaad.
          Ga je zeker volgen man dit wil ik wel zien nogmaals good luck man grtzz

          Comment


            #6
            Re: Switch to SOG

            Als je stoer bent maak je een aarde bak, en zaai je direct onder 12/12.
            Dit kan natuurlijk ook in potten. 7 ltr is groot zat. Al gebruik ik ook vaak 1,5 ltr potjes. Maar dat is even oefenen.
            B.v. de zaden op 15x15cm. Na 3 weken weet je wat de kerels zijn, en die trek je direct uit.
            Drie weken voor de oogst zaai je weer nieuwe in Jiffy7 of in P7. Dat kan in een appart hok. Dan staan de nieuwe planten al weer klaar als je het hok leeg hebt.
            Op deze mannier heb je nooit gratis ziektes van een stekkenboer.


            Succes, HJM
            http://www.youtube.com/watch?v=zCvSc2b8CWc

            Comment


              #7
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment

              Bezig...
              X