Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Verschillende bladproblemen...

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Verschillende bladproblemen...

    Korting op 420shop
    Hey allemaal, tijdens men kweekje beginnen sommige planten zich raar te gedragen, daarom heb ik ook van elke plant een fototje genomen. Kan iemand mij verder helpen ?
    Tent : 2x2x2
    2 x 600 w
    temp 28 graden, 25 graden licht uit. Lv 55%. Heb 10 dagen voorgegroeid onder 6 x 36watt TL, en staan nu 3de dag onder 2 x 600 watt. Heb eerste dag de lampen op 1m hoogte gehangen.
    Tevens gebruik ik de canna lijn voeding, momenteel rhizotonic en terra vega toegevoegd.

    Vanavond trek ik betere foto's, want zie zojuist dat de resolutie niet echt optimaal is. kan iemand mij op basis van deze foto al helpen ?
    help ?foto_1.JPG

    #2
    Re: Verschillende bladproblemen...

    foto_3.JPGeven ter info : mijn naam heeft niets te maken met mijn passie voor deze hobby hoor kon gewoon niet op een naam komen. De plantjes stellen het blijkbaar al iets beter, ik heb ze namelijk extra voeding gegeven. Wat wel raar is, ik geef ze namelijk al voeding van dag 1 na ontkieming, en heb ze alle dagen gevoed water gegeven, en blijkbaar komen ze nu nog steeds te kort .??? of zit ik ergens anders fout, is dit misschien een vorm van overvoeding.
    in bijlage nog een fototje van de plant, waar duidelijk op te zien is dat ze licht groene vlekjes vertonen, en sommige bladeren worden zelfs geel-ig .. ( gelig ? geel-ig ? )

    hopelijk toch iemand die wil reageren ik ga een kweekverslagje opstellen nu.

    grtzz
    Last edited by uit verveling; 8 November 2011, 20:24.

    Comment


      #3
      Re: Verschillende bladproblemen...

      duidelijke overvoeding..
      Het is rood, zit in een hoekje en word steeds kleiner........................................... ........................................ Een mongool met een kaas schaaf....

      Comment


        #4
        Re: Verschillende bladproblemen...

        Ik vind dat niet zo duidelijk. Plaats nog eens een scherpe foto hoe het nu uitziet.

        Comment


          #5
          Re: Verschillende bladproblemen...

          P1070203.jpgP1070198.jpgP1070199.jpgP1070202.jpg

          Hier dus een paar foto's van hoe ze er nu uitzien. Ik heb inderdaad last van overvoeding,sinds vandaag heb ik dus ook de grove middelen toegepast, men watertonnetje weggekapt en 25 liter water afgezuurd naar 5.8 ... Ec = 0.9
          Ik ga ze nog tot 25 november in groei laten staan...

          Comment


            #6
            Re: Verschillende bladproblemen...

            In mijn vorige ronde had ik een Marocje dat leek op jouw 2 zorgenkindjes:
            maroc001.jpg

            Een beetje frommelig en zielig. Ik verwachte er niks van, maar ik had geen plaatsgebrek, dus heb haar maar gewoon verder laten stuntelen. Dat is een prima plant geworden met een heerlijk wietje. Zomaar vanzelf; niks speciaals aan gedaan.
            maroc002.jpgmaroc003.jpg

            Comment

            Bezig...
            X