Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraag Kelder kweekje.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

vraag Kelder kweekje.

Korting op 420shop
    Ik ben dus vanplan een kweekruimte te maken in mijn kelder maar ik zit met het probleem dat ik maar een beperkte hoogte (1M 70 hoog ) daar moet mijn lamp nog vanaf + 5cm isolatie onder de potten waar deze in komen . nu vraag ik mij af of ik niet te weinig ruimte heb om 5 WW plant te gaan kweken in die ruimte omdat ik eigelijk niet weet hoe groot deze worden als je de WW direct op 12/12 gaat zetten of 1 week het best voorgroeit ik vertrek vanaf zaad maar ik wil deze niet te groot laten worden want ik kan mijn lamp dus maximum 1m 70 hoog hangen. dus ik vraag mij af wie mij een beetje meer info kan geven over hoe lang ik mijn plantjes best laat voorgroeien / of direct op 12/12 en hoe groot deze zullen worden ( ongeveer ) of moet ik dit gewoon testen ? het zou natuurlijk gemakkelijker zijn als iemand mij kan zeggen of ik deze een weekje laat voorgroeien of direct op 12/12 daar ook geen geld in stoppen om dit te testen. ik heb 1 kweet achter de rug met WW maar ik had dit in een tentje gedaan van 120 * 120*2m dus daar had ik ruimte genoeg dus heb ik ook niet echt gelet op de voorgroeitijd ...

MVG vleuie

Re: vraag Kelder kweekje.

wat voor lamp ?
    Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

Comment

Heb ook die hoogte en kweek zelfs sativa's die ik 6 weken laat voorgroeien. Uw voornaamste hulpmiddelen daarbij zijn touw en schaar. Toppen en buigen is de boodschap en zo hou je alles onder controle. Wat heb je aan 2 meter als je de onderste 30 cm van je planten moet gaan dieven omdat dat toch maar fluff oplevert?

Comment

1.70 meter is hoogte genoeg, lekker knakken en buigen idd, of een scrog neerzetten

Comment

bubbels en k2 worden ,met normale voorgroei niet zo hoog.als je aan bubbel stekken kunt komen,en je zet er 20 per m2,en je geeft ze een weekje groei,dan kan je leuke oogsten draaien.kweek je toch liever uit zaad,dan moet je indica soorten gaan kweken.

Comment

ik heb 1 kweet achter de rug met WW maar ik had dit in een tentje gedaan van 120 * 120*2m dus daar had ik ruimte genoeg dus heb ik ook niet echt gelet op de voorgroeitijd ...

Comment

ok dus de hoogte van mijn kelder kan niet zo een probleem zijn blijkbaar. ja ik heb idd 3 maand met WW bezig geweest maar ik heb er eigelijk nooit op gelet hoe snel die groeiden op welke periode. ik heb mijn 10 planten in mijn tentje geplaatst en ik had gelezen vanaf dat ze elkaar beginnen raken +- dan moet je ze op 12/12 zetten om een mooi gevulde ruimte te krijgen. heb ik ook gedaan en dat ging perfect ! 490g onder 600W lamp (niet slecht voor de eerste run vind ik zelf).
              nu ga ik gewoon de kelder in maar met 2x 600w nu ben ik overal eens aan het rondneuzen hoelang iemand zijn plantjes laat voorgroeien . maar bijna iedereen vertrekt van stekken maar ik ben ook niet thuis in het cannabis milieu en heb dus ook geen leverancier van stekken. mss eens luisteren in de growshop of iemand mij daar aan kan helpen. dus nu zal het nog even op zaad moeten lukken. tnx voor de response !

Comment

Ik heb 1.80m in m'n kelder, gaat prima, gewoon rustig lopen, en niet gaan rennen.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

Comment

Comment

70 cm is genoeg. 50 cm bij een 600 watter gaat ook ze, hebt ge al 80 cm. Ge moet gewoon toppen en de zijtakken naar beneden buigen. Krijg je cola's van 50-60 cm. Geloof me, das een hoop wiet. Als je de warmte kan afzuigen is dat allemaal geen probleem.
                    Je komt enkel in de problemen als je niet topt. Ik zit nu in men 5de week groei, en gooi er wsl nog een weekske groei bij. Heb ne meter 70 hoogte, wel 400 watt lamp. Maar had bij men vorige rondes ruimte over.

Comment

Bezig...
                    X