Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe het beste starten .... alle tips zijn welkom thnx

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe het beste starten .... alle tips zijn welkom thnx

    Korting op 420shop
    yuuuuu everybody

    na een paar jaar goeie wiet gerookt hebben zit ik nu vast in mijn geboorteplaats (spanje)
    tja nu snap je het probleem ben het beu om buitenkweek en hasj te rooken wil ik mijn eigen plantje kweken
    alle tips zijn dankbaar

    #2
    Re: hoe het beste starten .... alle tips zijn welkom thnx

    Je zult eerst jezelf moeten inlezen, Tuga. Verdiep je in verlichting, afzuiging, voeding en kweekkasten.
    Daarna kun je specifieke vragen stellen die we zullen beantwoorden, maar de vraag "hoe moet ik kweken", daar zul je hier geen antwoord op krijgen.

    Comment


      #3
      Re: hoe het beste starten .... alle tips zijn welkom thnx

      hoi welkom.in spanje is het klimaat veel beter voor onze geliefde plant,je kan in spanje natuurlijk vroeger beginnen met buiten kweken,en de nazomer is ook veel beter.je zit daar dus perfect om buiten te kweken.een runderalis soort,autoflower!lijkt me het beste als je tuin niet zo groot is.heb je wel een grote tuin dan mooi vrouwelijk soortje opzoeken op het internet,ontkiemen,in klein potje met zaai en stekgrond zetten,en als de wortels er onderuit komen overpotten in groote specikuipen van 100 of 150 liter lightmix en dan voeden met biovoeding.growshops zat in spanje

      Comment

      Bezig...
      X